Hva ser du frem til i 2015?

Ser fram til å bli mamma til ei lita snuppe! Termin om 42 dager, så det nærmer seg :)
Ellers skal vi legge nytt gulv på torsdag, noe som ha vært utsatt et par mnd.. Det skal bli kjekt å bli ferdig med alt av oppussing før jenta vår kommer.
Gleder meg til å få kroppen min tilbake, trene "skikkelig" igjen, jentetur til Barcelona og ferie i Italia med VIN og permisjon. Er veldig spent på permisjonen.. Er en rastløs sjel, men får vel nok å henge fingrene i som nybakt mamma ;)

Jeg har vært gjennom en laaaaang ventetid og livstilskurs. I Februar skal jeg på informasjonskurs ang slankeoperasjon. Så i løpet av våren kommer jeg til å gå gjennom operasjon. :-) Vi skulle egentlig gifte oss i August, men vi utsetter det pga jeg vil være lykkelig på bryllupsdagen. Og se på bildene å være stolt. :-) ellers er det mye gøy å se frem til i 2015. :-)

Aha, mannen jobber innen olje:P Tøffe tider nå ja, men tipper det snur jeg...Det har jo vært slike kriser før også...men men...vet jo aldri:) Tror uansett mannen sitter rimelig trygt i jobben sin, iallefall enn så lenge:P

Hvor i verden ble fødsel da;)?

Ville gjerne føde i Asia faktisk men ble Norge da jeg ville tape rimelig mye om jeg ikke føde i Norge på permisjonen. Mannen kom hjem en uke før så det gikk bra;)

Okei, spennende da:) Her kom guttungen 5 dager før termin:D<3
Godt du ikke har noen plager og er i relativt god form da:D
Huff og huff. Det høres ekkelt ut...Synd:/ Ingenting å gjøre med det da? Husbråk sånn er jo ikke lov:/

Heldiggris! :)

Dessverre så er det bare oss som hører bråket... De andre er godt isolerte, dermed så er det bare vi som vil gjøre noe med det...
Det blir ord mot ord...
Men det beste er å flytte, han får alkoholikere og misbrukere på døra til alle tider, og de lister seg ikke til døra, for å si det slik, og soveromsvinduet våres er vendt mot døra hans, så jeg føler meg ALDRI trygg.
Jeg vil ikke bo her mer :p

Det er utrolig deilig med enebolig ja! Hva str hadde dere på leiligheten da?:)
Vår leilighet var 50kvm+, litt usikker. Nå har vi hus på godt over 200kvd og mer enn nok av plass:D

Neida, det er kanskje ikke det. Har bare fått høre det:p Veldig kjekt med egen kino hjemme da, spesielt i helgene:) Blir noe helt annet med en såpass stor skjerm enn en tv:)

Vi hadde ca 80 kvm i leiligheten og har nå rundt 110 kvm med 1,5 mål med tomt :D Ikke mye større, men vi har nå 3 soverom i stedet for 2 pluss at vi har et stort og fint uteområde. Godt å ha vårt eget :D

Ja det kan jeg se for meg. Svigersøster og familien har egen kino hjemme, og det er superkoselig å komme på filmkveld hos de :D

I grunn ingen morgenfugl selv altså, men føler liksom ikke man kommer inn i noen skikkelig rutine med å jobbe turnus. Ønske samme tid hver dag, men frister i grunn ikke med ny jobb heller:p Har iallefall 75% og ikke 100% å komme tilbake til, det holder med små syns jeg:D
Sant det, blir ganske rotete :-P
Ja har selv 60% og det holder egentlig nok det så lenge vi ikke er helt avhengig av 100% inntekt. Heller kunne ta litt ekstra når det passer :-)

Håper det vil skje mye positivt i 2015:-) først og fremst har jeg et håp om å bli gravid såpass kjapt at jeg rekker å føde i 2015;) ellers er jeg egentlig fornøyd om det ikke skjer de helt store forandringene da jeg er veldig fornøyd med sånn ting er nå:-) ser frem til tur til dyreparken i sommer da, og alt et andre fine sommeren bringer med seg:-)

Gleder meg til å treffe babyen vår og nyte denne permisjonen fult ut. INGEN flytting (noensinne igjen), nyte det splitter nye huset (IKKE oppussing på maaaange år), se ungene vokse opp her på gården (kose meg max!) og ha noen spennende egenprosjekter. Gleder meg til å gjøre minst mulig egentlig, siden de siste årene har vært maraton. Ser fram til første jul i vårt nye hus også :)

Ville gjerne føde i Asia faktisk men ble Norge da jeg ville tape rimelig mye om jeg ikke føde i Norge på permisjonen. Mannen kom hjem en uke før så det gikk bra;)
Godt det gikk bra og mannen var tilstede under fødsel:D

Heldiggris! :)

Dessverre så er det bare oss som hører bråket... De andre er godt isolerte, dermed så er det bare vi som vil gjøre noe med det...
Det blir ord mot ord...
Men det beste er å flytte, han får alkoholikere og misbrukere på døra til alle tider, og de lister seg ikke til døra, for å si det slik, og soveromsvinduet våres er vendt mot døra hans, så jeg føler meg ALDRI trygg.
Jeg vil ikke bo her mer :p

Huff.Da ville jeg også ha flyttet! Har dere noe nytt i kikkerten kanskje?:) Lykke til med å finne noe nytt:)

Vi hadde ca 80 kvm i leiligheten og har nå rundt 110 kvm med 1,5 mål med tomt :D Ikke mye større, men vi har nå 3 soverom i stedet for 2 pluss at vi har et stort og fint uteområde. Godt å ha vårt eget :D

Ja det kan jeg se for meg. Svigersøster og familien har egen kino hjemme, og det er superkoselig å komme på filmkveld hos de :D

Høres veldig fint ut det:) Deilig med romslig tomt:D
Så bra dere kan se der ja. Det blir billigere enn kino;)

Ser fram til å bli mamma til ei lita snuppe! Termin om 42 dager, så det nærmer seg :)
Ellers skal vi legge nytt gulv på torsdag, noe som ha vært utsatt et par mnd.. Det skal bli kjekt å bli ferdig med alt av oppussing før jenta vår kommer.
Gleder meg til å få kroppen min tilbake, trene "skikkelig" igjen, jentetur til Barcelona og ferie i Italia med VIN og permisjon. Er veldig spent på permisjonen.. Er en rastløs sjel, men får vel nok å henge fingrene i som nybakt mamma ;)

Oi, det er ikke lenge til. Lykke til med innspurten og fødsel:)
Heldig dere som er ferdig før barnet kommer;)
Deilig å reise, Barcelona er jo bare så fantastisk:D
Vil tro du får nok å gjøre på som nybaktmamma ja;)

Jeg har vært gjennom en laaaaang ventetid og livstilskurs. I Februar skal jeg på informasjonskurs ang slankeoperasjon. Så i løpet av våren kommer jeg til å gå gjennom operasjon. :) Vi skulle egentlig gifte oss i August, men vi utsetter det pga jeg vil være lykkelig på bryllupsdagen. Og se på bildene å være stolt. :) ellers er det mye gøy å se frem til i 2015. :)

Det kan jeg godt forstå. Bryluppet kan man ta siden:)<3 Kjempe masse lykke til med kurs og operasjon:)

Sant det, blir ganske rotete :p
Ja har selv 60% og det holder egentlig nok det så lenge vi ikke er helt avhengig av 100% inntekt. Heller kunne ta litt ekstra når det passer :)

Ja, veldig greit man har den muligheten i forhold til ekstravakter. Jeg var veldig usikker på hvor stor stilling,men siden jeg har hatt 100% lenge så tenkte jeg at det er lurt begynne på 75%..Så får jeg vurdere etter en stund:) Egentlig syns jeg 50% høres fint ut:P

Ja, veldig greit man har den muligheten i forhold til ekstravakter. Jeg var veldig usikker på hvor stor stilling,men siden jeg har hatt 100% lenge så tenkte jeg at det er lurt begynne på 75%..Så får jeg vurdere etter en stund:) Egentlig syns jeg 50% høres fint ut:p
Ja ca 75% syns jeg høres helt ypperlig ut, det er liksom drømmen. 60% blir akkurat litt for lite med tanke på lønn syns jeg. Men uansett veldig glad jeg har mulighet til å jobbe redusert :-) akkurat nå har sambo mista den opprinnelige jobben for en liten stund pga nedskjæringer, så må nok prøve å få til en del ekstra når jeg begynner igjen, så det gruer jeg meg litt til :-P

Ja ca 75% syns jeg høres helt ypperlig ut, det er liksom drømmen. 60% blir akkurat litt for lite med tanke på lønn syns jeg. Men uansett veldig glad jeg har mulighet til å jobbe redusert :) akkurat nå har sambo mista den opprinnelige jobben for en liten stund pga nedskjæringer, så må nok prøve å få til en del ekstra når jeg begynner igjen, så det gruer jeg meg litt til :p

Okei. Jeg trives fryktelig godt hjemme også jeg, så må nok ikke nødvendigvis jobbe så mye...men man er jo avhengig av de penga:P Nå er jeg i ulønnet perm og tar kun 1 vakt i uken ca.

Kjedelig med jobben hans da:/

Okei. Jeg trives fryktelig godt hjemme også jeg, så må nok ikke nødvendigvis jobbe så mye...men man er jo avhengig av de penga:p Nå er jeg i ulønnet perm og tar kun 1 vakt i uken ca.

Kjedelig med jobben hans da:/
Ja hadde det ikke vært for penga hadde egentlig tilkallingsvikar vært helt perfekt :-)

Ja skikkelig kjedelig. Var så nær fast jobb, men dårlige tider i oljeindustrien om dagen. Men de har spådd lysere tider til sommeren, så da får vi bare håpe på det :-) har hvertfall fått no midlertidig som vikar, men lønnen er jo mange ganger mindre og ustabil

Nei, leiligheten vi så på var for lav under taket... Samboeren er 2 meter og 10 cm, og det var taket på leiligheten og, heh...

Haha, det ville blitt noe ubehagelig for han ja:P Litt kjipt måtte gå bøyd elelr akkurat:P Skal si han var høy også da!! Min er 1.80;)
Hvor høy er du da? Er det sånn enorm forskjell når dere står ved siden av hverandre da?:D

Back
Topp