Hva ser du frem til i 2015?

Lykke til på mannejakt;):D
Hva skole kunne du tenkt deg da?:) Lykke til;)

Vil veldig gjerne bli elektriker men har allerede gått 3 år på vgs så havner bakerst på lista :( har også prøvd å gå rett ut i voksenlærling men foreløpig er det ingen som vil ansette meg :/ tusen takk :) har håpet oppe :D

Oi, så stas:D Mini kan komme når som helst nå da. Lykke til med innspurten og fødsel:D

Huff, tar ikke naboene hensyn?:/

Lykke til med innspurten og fødsel:)

Er veldig spent på barnehagestart her selv:) Gratiss med leilighet:D
Og lykke til med prøvingen;)

Så kos med et barn til da<3
Har det vært utleie der før? Kjekt med nyoppusset:D
Ja det gleder vi oss masse til alle sammen :)

Ja det er utleie der nå,men det er så dårlig planløsning så siden leieboer skal flytte uansett benytter vi muligheten til og forbedre der nede før vi kan leie ut litt igjen :D
Hele huset skal igjennom en renovering nå (bad og tre soverom er tatt) så håper alt annet står ferdig til bebisen kommer

Lykke til på mannejakt;):D
Hva skole kunne du tenkt deg da?:) Lykke til;)

Oi, så stas:D Mini kan komme når som helst nå da. Lykke til med innspurten og fødsel:D

Huff, tar ikke naboene hensyn?:/

Jeg tror nok lillemann tar seg god tid og kommer iallefall en uke etter termin :)
Er så fri for plager og symptomer som kan bli, så er forberedt på å måtte vente litt ekstra :)

Nei, vi har en eks-alkoholiker som liker å få besøk midt på natten, og bikkje som bjeffer, og naboen over oss hører på musikk, og... Jah...
Han stjeler og...
Hadde vi visst at de to kom til å flytte inn det siste halvåret (hvorfor bor slike folk i barnevennlige nabolag??) så hadde vi flyttet før jeg ble gravid..!

Flott du har håpet oppe:D Håper du får noen napp snart:)

Der skjedde det noe rart med quote...men mld er iallefall til mammatilgutt;)

Ja det gleder vi oss masse til alle sammen :)

Ja det er utleie der nå,men det er så dårlig planløsning så siden leieboer skal flytte uansett benytter vi muligheten til og forbedre der nede før vi kan leie ut litt igjen :D
Hele huset skal igjennom en renovering nå (bad og tre soverom er tatt) så håper alt annet står ferdig til bebisen kommer

Åh, så gøy med forandringer og fornyelse da:)
Her har vi pusset opp under hele svangerskapet med guttungen og han er nå 15mnd snart:PSå det tar tid. Her var det leiligheter i alle etasjer. 3 stk. Så var 3bad og 3 kjøkken her:P Blir i meste laget med 3 kjøkken altså:P

Jeg tror nok lillemann tar seg god tid og kommer iallefall en uke etter termin :)
Er så fri for plager og symptomer som kan bli, så er forberedt på å måtte vente litt ekstra :)

Nei, vi har en eks-alkoholiker som liker å få besøk midt på natten, og bikkje som bjeffer, og naboen over oss hører på musikk, og... Jah...
Han stjeler og...
Hadde vi visst at de to kom til å flytte inn det siste halvåret (hvorfor bor slike folk i barnevennlige nabolag??) så hadde vi flyttet før jeg ble gravid..!

Okei, spennende da:) Her kom guttungen 5 dager før termin:D<3
Godt du ikke har noen plager og er i relativt god form da:D
Huff og huff. Det høres ekkelt ut...Synd:/ Ingenting å gjøre med det da? Husbråk sånn er jo ikke lov:/

Det skjønner jeg godt du gleder deg til:) Jeg håper snart min søster og typen får ut fingern også:p

Vi er 2 som drømmer om graviditet;) Lykke til:)<3

Så herlig<3Begynner jo å nærme seg etterhvert også nå:)
Når er det brylupp?:D

Ja, abolutt :)
Vi har faktisk ikke bestemt oss for en dato enda :P Så det er det jeg håper på å få planlagt litt mer nå framover ;) hehe. Han fridde til meg på bursdagen min i mai, og så fant vi ut at jeg var gravid like etter. Pluss at vi nettopp har kjøpt oss hus, så alt skjedde liksom på en gang her :P hehe.

Ja, abolutt :)
Vi har faktisk ikke bestemt oss for en dato enda :p Så det er det jeg håper på å få planlagt litt mer nå framover ;) hehe. Han fridde til meg på bursdagen min i mai, og så fant vi ut at jeg var gravid like etter. Pluss at vi nettopp har kjøpt oss hus, så alt skjedde liksom på en gang her :p hehe.

Oi, alt på samme tid ja:D
Forholdsvis nytt og moderne hus eller krever det en del oppussing?:)

Ja der er jeg helt enig men får se om de er mer villige til det i år heller :p

Så vi satser på at først kommer jobben, og siden det er så mange menn i ditt yrke satser vi på at drømmemannen dukker opp like etter :P;)

Oi, alt på samme tid ja:D
Forholdsvis nytt og moderne hus eller krever det en del oppussing?:)

Oh yes :P hehe

Det er et litt gammelt hus, men er pusset opp av de forrige eierne, så det er i god stand. Det trengs forsåvidt ikke opppussing sånn sett, men vi har lyst til å blandt annet male litt, forandre litt på kjøkkenet og muligens lage kjelleren om til tv-stue/lekerom etterhvert :)

Oh yes :p hehe

Det er et litt gammelt hus, men er pusset opp av de forrige eierne, så det er i god stand. Det trengs forsåvidt ikke opppussing sånn sett, men vi har lyst til å blandt annet male litt, forandre litt på kjøkkenet og muligens lage kjelleren om til tv-stue/lekerom etterhvert :)

Gamle hus er flotte:D Kunne ikke tenkt meg noe annet enn det selv, vårt er fra 1933;)
Jada, ser den...alltid gøy å fikse litt...og få det til sitt eget:)
Vi har laget til kino i kjelleren, litt småharry kanskje....haha, men vi elsker det da;) Var mannen som ville ha det, og så lenge jeg fikk den rosa lenestolen min oppe på loftet så ble vi enige:P

Gamle hus er flotte:D Kunne ikke tenkt meg noe annet enn det selv, vårt er fra 1933;)
Jada, ser den...alltid gøy å fikse litt...og få det til sitt eget:)
Vi har laget til kino i kjelleren, litt småharry kanskje....haha, men vi elsker det da;) Var mannen som ville ha det, og så lenge jeg fikk den rosa lenestolen min oppe på loftet så ble vi enige:p

Jaa, det er sant. Vi har jo leid leilighet i mange år, men nå kan vi endelig gjøre som vi vil og få det akkurat sånn som vi har lyst til å ha det ;)

Ahh, så digg! Syns ikke det er harry.. kunne faktisk tenkt meg det selv ;)

Jaa, det er sant. Vi har jo leid leilighet i mange år, men nå kan vi endelig gjøre som vi vil og få det akkurat sånn som vi har lyst til å ha det ;)

Ahh, så digg! Syns ikke det er harry.. kunne faktisk tenkt meg det selv ;)

Det er utrolig deilig med enebolig ja! Hva str hadde dere på leiligheten da?:)
Vår leilighet var 50kvm+, litt usikker. Nå har vi hus på godt over 200kvd og mer enn nok av plass:D

Neida, det er kanskje ikke det. Har bare fått høre det:P Veldig kjekt med egen kino hjemme da, spesielt i helgene:) Blir noe helt annet med en såpass stor skjerm enn en tv:)

Back
Topp