Hva ser du fram til når lillegull kommer ut?

Gleder meg veldig til å få kroppen min tilbake:) trene, gå og her er nedtelling til sex:) har hatt forbud mot all fysisk aktivitet, stress og opphissing siden uke 12!!!!! Æ blir gaaaal snart! Meeen alt for lille<3


Sent from my iPhone using BV Forum

Åååå? Hvorfor har du Forbud mot det?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Kunne bøye meg og ta på sko uten å stønne som en galning. Begynne å trene igjen, gå tur i normal eller fort tempo, og lange turer, drikke vin. Kunne gå med mine normale klær, og kjøpe nye klær :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ligge på magen ja! Og å slippe den syke halsbrannen jeg har for tiden. Kunne gå lengre turer.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kunne gå uten smerter, bøye meg, vaske og styre på kjøkken osv uten vondter, trille lange turer og komme i den formen jeg var før :) orke å bære eldstemann når magemusklene samler seg igjen!!
 
Åja, kjøpe meg nye klær (men skal vente litt for går nok ned til startvekt etter 6 Mnd tid), og drikke en kald pils i kveldssola med min kjære :)
 
SPEKEMAT <3 få kroppen tilbake og kunne bevege seg som normalt, bekkenløsning ( good bye) forhåpentligvis. Kunne springe og løpe med storebror og ikke minst løfte han og leke :) komme tilbake til normale klær, faktisk trene ;) oi dette blei mye å glede seg til på en gang :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åååå? Hvorfor har du Forbud mot det?


Sent from my iPad using BV Forum
Blødning i uke 12 som kom fra morkakeløsning... Så det var alt for å kunne forhindre at den løsnet mer... Fikk beskjed om at der var 50/50 for at dette skulle gå bra, så da har jeg tatt alle forhåndsregler som jeg har fått fra sykehus og legen!! Sambo har virkelig fått prøvd seg:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Å kunne bevege meg fritt. Ikke ha vondt når jeg bøyer meg, snur meg og sånt. Barbere leggene mine skikkelig :) sove ei hel natt uten å tisse nok ganger til å fylle et basseng :p oooog SALAMI med majones på rundstykker <3


Sent from my iPhone
 
Blødning i uke 12 som kom fra morkakeløsning... Så det var alt for å kunne forhindre at den løsnet mer... Fikk beskjed om at der var 50/50 for at dette skulle gå bra, så da har jeg tatt alle forhåndsregler som jeg har fått fra sykehus og legen!! Sambo har virkelig fått prøvd seg:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Oi da. Det er bra at det har gått bra da. Og at dere har holdt ut! lykke til siste biten.
 
Å føle at jeg får puste skikkelig igjen. Hehe. Er tungpustet i dag. Ingen stilling hjelper. Og denne varmen gjør det nok ikke bedre heller. :p
 
Å føle at jeg får puste skikkelig igjen. Hehe. Er tungpustet i dag. Ingen stilling hjelper. Og denne varmen gjør det nok ikke bedre heller. :p

Signerer!


Sent from my iPhone
 
Åh jeg GLEDER meg til å bøye meg ned for å ta på tærne, løpe og hærje vilt uten smerter noen steder, ha sex i noe annet en doggy, og ligge på magen for å få ryggmasasje!:p


Sent from my iPho
 
Å bli kvitt svangerskapsdiabetesen!
Ligge på magen, ikke føle meg som en pingvin når jeg går.. Spise salami, spekemat og brie!! :D og ikke minst sjokolaaaade <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kunne tørke meg på do uten problemer, og kle på meg uten hjelp!!!:D


Sent from my iPho
Haha:p du vet du er gravid når man lurer på hvor små armene egentlig er når det er enklere å tørke seg bak enn fram:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gler meg til å kunne gå en tur som er mere enn 200 m uten smerter, ete og drikke det eg vil ( men det blir jo egentlig ikkje aktuelt før neste sommer/høst)
 
Gleder meg til å bøye meg med uten problem, spise spekeskinke. Det å sove ei hel natt, er jo bare å se langt etter, blir jo å våkne hvertfall like mange ganger hver natt av babyen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gleder meg også til å sove i den stillingen jeg vil!! Om


Sent from my iPhone
 
Gleder meg til å ligge på magen, spise rundstykker med dansk salami og majones !! Og kanskje få bekkenet mitt tilbake !


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp