Hva ser dere på tv?

Vet ikke, er gubben som ser på serier nå. The 100, marvel agents of sheel, the wisper, wayward pines. Tror dette er alt han følger med på nå. :) selv ser jeg ikke på stort. Fant ut at masterchef Canada går på Tv3 nå, får se om jeg begynner å se på det :) kræsjer ikke med hans serier

Ser mye netflix og HBO vi:) Nettopp sett ferdig Orange is the new black, sesong 3, og skal snart begynne på True Detective sesong 2 :)

Gubben dro på ny jobb nå, håper han ikke kommer hjem på en time for da får jeg sett på Say yes to the dress :) får aldri sett de nye episodene

Vi ser ikke så mye på tv, går mest i netflix og viaplay :) men jeg synes "ønskebarn" er koselig å se på. Tror det går på torsdager. Ellers har jeg siste tiden slått på tv'n om morgenen når jeg spiser og gjør meg klar til jobb. 3 episoder "mot i brøstet" fra kl 0625 :angelic:

Omtrent ingenting...bare kjipt spør du meg:p
Eneste vi ser på fast er The whispers.

Blir stort sett filmer på oss, og repriser av The Big Bang Theory.
Ellers så har jeg blitt hekta på strikking og prøver meg på babyklær så da må jeg konsentrere meg litt, da er det ofte noe jeg ikke ville valgt når jeg ser opp på TVen :eek:

Ser på det som er på tv der og da... Er det ingen ting ser vi gjerne en film på nettflix... Er jeg aleine hjemme ser jeg så og si ikke på tv, eller ser på opptak fra home and away hehe... Har alltid litt arbeid liggende som jeg jobber med på kveldstid :)

Omtrent ingenting...bare kjipt spør du meg:p
Eneste vi ser på fast er The whispers.
Den ser vi å :) å så secrets and lies :)
Jo å så ser vi campingen på øland. Men er jo lange kvelder nå i ferien å når det
Er så drit vær ute så er det greit å ha noe å se på på kveldene :/
Akkurat på tv fronten gleder jeg meg til høst igjen når alt har sesongstart :)

Den ser vi å :) å så secrets and lies :)
Jo å så ser vi campingen på øland. Men er jo lange kvelder nå i ferien å når det
Er så drit vær ute så er det greit å ha noe å se på på kveldene :/
Akkurat på tv fronten gleder jeg meg til høst igjen når alt har sesongstart :)

Campingen på øland har jeg sett litt, men ikke fast...

Ja, da kommer det mer gode program tilbake;)

Ser faktisk ikke på noe som helst. Innimellom slår vi på tv'n i håp om at det er noe å se på, stort sett slås den av i skuffelse... Innimellom er det en god film, eller så ser vi en episode av Criminal Minds.

Men et programm som er fantastisk er alt er lov:D

Blitt mye netflix på oss - men hender at tven står på og vi får med oss gamle episoder av Top Gear, Graham Norton show eller Would i lie to you.
Akkurat nå går det i House of Cards

Back
Topp