Hva ser dere på på TV i helgene?

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Her går det i gullrekka på NRK på fredagene. Har fulgt med stjernekamp i høst på lørdagene. Søndag er det farmen for tiden.

Det eneste jeg ser på tv om dagen er litt farmen og side om side (som er slutt:()

Ingenting, ser amerikanske serier på pcen...

Ingenting.
Vi har ikke kanaler lengre, kun apple tv. Var kun netflix som ble brukt uansett

Det eneste jeg ser på tv om dagen er litt farmen og side om side (som er slutt:()
Åååh, side om side er jo så morsomt! Har ikke fulgt med så mye de siste ukene, gjerne lagt meg før den tid :p

Står på Norske Talenter til KA, og det var Stjernekamp. Men nå ingenting.

Åååh, side om side er jo så morsomt! Har ikke fulgt med så mye de siste ukene, gjerne lagt meg før den tid :p
Ja det er det beste :) jeg også orker ikke sitte oppe, men de finnes jo gratis på nett:)

• Liker
Reactions: BMC
Norske talenter fredager. Måtte hvertfall se ihveld pga Helene (bakgrunnsdanserne) som jeg kjenner.
Så på stjernekamp og side om side på lørdager, men nå er jo det ferdig. Så de siste helgene gikk jeg bare å la meg. Skal vi danse synes jeg ikke har vært bra denne gangen.

Følger ikke med på noen ting egentlig. Ser heller film i armkroken til mannen, ihvertfall inntil jeg sovner ;)

Vi streamer forskjellige serier mandag til søndag, bruker TV-kanalene til Barne-TV og nyheter stort sett.

Ser nesten ikkje på tv etter twinsa kom :P

Ja det er det beste :) jeg også orker ikke sitte oppe, men de finnes jo gratis på nett:)

Da må eg inn på nettet! Hadde det på serieopptak, men har jo flytta så det er aldri blitt tatt opp :P

Blir farmen på søndager ellers ingenting fast vi ser på her i huset :)

Ser sjeldent TV... Blir ofte en film.

Back
Topp