Hva ser dere mest fram til?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hva ser dere mest fram til i svangerskapet (bortsett fra fødselen ) ?

Å få en fin kul ;-) husker jeg elsket det sist gang, sånn typisk 6-7 måneder <3 gå å kjenne på den gode runde magen med alle herlige bevegelsene :-D

Må si som dem over, den fine kulen mellom 6-7.mnd, bevegelsan og... Babyklærshopping!!!!!! Herregud æ glede mæ til å neste igjen, å bare klargjøre til den lille kommer:D

Timene hos jordmor. Og se hvordan storesøskenene oppfører seg i ventetiden når magen vokser og sånt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Å få mage som virkelig viser at her vokser det en baby ;) kjenner sparkene og dele opplevelsen med barna så godt som mulig ....

Gleder meg til å fortelle de vi er glad i :) og til UL i uke 12 og uke 18.

Gleder meg mest til kvalmen er borte, etter det er alt bare helt herlig! Jeg ble faktisk ikke lei forrige gang for sammenlignet med kvalmen var alt annet helt greit.... :-)

Akkurat nå gleder eg meg mest til kvalmen er borte... Hehe
Så gleder eg meg utroligt masse til å fortelle det til vårt andre barn. Her snakkes det om baby hele veien og blir ønsket i et sett :-) <3

Gleder meg til å fortelle kommende tante og besteforeldre det i uke 12, også gleder jeg meg sykt til magen blir litt større og jeg endelig ser gravid ut! :-)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Back
Topp