hva ser dere her

_venter_

Elsker forumet
`

er på ruge dag 6 i dag

Jeg ser to streker, selv om den ene er svak[:D]

Hvisker et stille gratulerer[;)]

tok en i kveld også og den ble pitte litt sterkere[8D]

ORIGINAL: kosejenta

en svaaaaaaaak strek

rugedag 6 er innmari tidlig å teste

man kan bli lurt når man testar så tidlig, da det kan være kjemisk graviditet

Men krysser så klart alt for at streken bare blir sterkere og sterkere

ORIGINAL: småsmurf

Det er antydning til en strek der, men det er alt for tidlig! Det er nok sannsynligvis ovitrellen som gir deg en strek på testen, den kan gi utslag[:)] Men håper att den streken er der om 3-5 dager, da er det mer håp[:D]

jeg går ikke på ovitrelle[&:] hva er det?

ORIGINAL: Chumalunga

ORIGINAL: _venter_

Det er antydning til en strek der, men det er alt for tidlig! Det er nok sannsynligvis ovitrellen som gir deg en strek på testen, den kan gi utslag[:)] Men håper att den streken er der om 3-5 dager, da er det mer håp[:D]

Eggløsningssprøyten du tok før uttaket inneholder HCG, som gir utslag på graviditetstester. Det kan hende den ikke er helt ute av kroppen din ennå. Krysser for at streken blir sterkere og sterkere fremover!

åh den ja. nei den fikk jeg ikke denne gangen, pga fryse forsøk

Ser absolutt to streker der[:)] Siden det er fryseforsøk kan det jo ikke være noen annen grunn til hcg-stigning enn at egget har festet seg. Gratulerer fra meg[:D]

eggmodningssprøyten, eller hadde du fryseforsøk denne gangen?

frys denne gangen[;)]

ja håpa håpa. tror så sterkt at det går i boks denne gangen.

klarer ikke å vente til i morgen.

skal teste så snart jeg står opp. og evet kjøpa cb digital. off er i hundre. men prøver å jenke me ned.

mye kan skje,,,,ennå.

men alika vel[;)]

Svak positiv test! Så spennende! Tvi, tvi for at den bare blir sterker og sterker fram mot testedato[:D]

ORIGINAL: [miss]

Svak positiv test! Så spennende! Tvi, tvi for at den bare blir sterker og sterker fram mot testedato[:D]

signerer!! Lykke til[:D]

takke takk alle sammen[:)]

ORIGINAL: GunnElin

Ser streken :)
Håper den blir sterkere:)

Spennende! Satser på at streken bare blir tydeligere og tydeligere [;)]

ORIGINAL: Nøsste

ORIGINAL: GunnElin

Ser streken :)
Håper den blir sterkere:)

da tok jeg ny test og den ble mer synligere enn den på bilde, så jeg trooor og håper at denne gang så går det bra.

da tok jeg ny test og den ble mer synligere enn den på bilde, så jeg trooor og håper at denne gang så går det bra.

Ååååå, spennende.
Gratulerer så masse[:)] Da havner vi i samme terminforum[:D]

Ååååå, jeg tør å gratulere jeg altså!! [:D]

Hurra! [:)]

ORIGINAL: Gjørdis

Ååååå, spennende.
Gratulerer så masse[:)] Da havner vi i samme terminforum[:D]

ja det hadde vert kjekt hihi

Back
Topp