hva sendte dere inn til NAV jenter?

Hope

Glad i forumet
Hva fikk dere refundert fra NAV egentlig? Bare medisiner eller annet også?
hva med konsultasjoner, kjøring, parkering eller annet?
Mannen snakket med NAV for noen dager siden, og da sa de at det bare var medisinene
vi fikk refundert, men syns å huske at noen her inne snakket om andre ting også?[8|]

jeg sendte inn alt jeg hadde av kvitteringer jeg[:D]

men har ikke fått svar ennå.

jeg sendte inn:

* medisinene.
* hotell
* km
* tunnell og ferge

tror det var det.

så får vi se hva vi får igjen[:D]

ORIGINAL: Hope

Hva fikk dere refundert fra NAV egentlig? Bare medisiner eller annet også?
hva med konsultasjoner, kjøring, parkering eller annet?
Mannen snakket med NAV for noen dager siden, og da sa de at det bare var medisinene
vi fikk refundert, men syns å huske at noen her inne snakket om andre ting også?[8|]

Fikk igjen for medisinene. Det vi gikk over 15.000,-
Men bare medisiner, ikke egenandel.
Fikk også igjen en del for kjøring, bom og parkering.
Fant ett skjema på Nav sin hjemmeside.

http://nav.no/page?id=1073743648&formQuery=data%2F*+CONTAINS+%22reise%22 
Skjemaet " krav om reisepenger "

Jeg har ikke sendt inn enda, men skal - vil bare hvite om det blir noen pakker til med Crinone vi kan ta med eller ikke først. Her blir det medisiner ca. 15 000 eller litt under og bilgodtgjørelse.

Reiseutgifter som overstiger egenandelen har man jo krav på å få tilbake uansett hva som er årsaken til reisen. Jeg har fått igjen reisepenger for flere turer til Hammerfest og Karasjok da vi var under utredning. Så regner med du kan sende inn kvitteringer på transportutgifter også [:)] Det blir jo opp til NAV om de refunderer eller ei. Men like greit å sende inn alt, så går du hvertfall ikke glipp av noen penger [;)]

ORIGINAL: babyT?

Reiseutgifter som overstiger egenandelen har man jo krav på å få tilbake uansett hva som er årsaken til reisen. Jeg har fått igjen reisepenger for flere turer til Hammerfest og Karasjok da vi var under utredning. Så regner med du kan sende inn kvitteringer på transportutgifter også [:)] Det blir jo opp til NAV om de refunderer eller ei. Men like greit å sende inn alt, så går du hvertfall ikke glipp av noen penger [;)]
Får se om vi kommer over egenandelen på kjøringen da. Får sende det inn og se. Skader ikke å prøve.

Men hva med konsultasjonene? Får en det tilbake?
(Var vel 280,- for forsamtalen, og for forsøket og for hvert av de 2 frysforsøkene mener eg[8|])

Får en dekket noe reiseutgifter om en gjør forsøket privat også? Eller gjelder det kun ved offentlige sykehus?

Back
Topp