Hva savnet du og hva var din favoritt?

Wannebe

Glad i forumet
Ja, nå er det halvannen uke igjen til terminen så jeg vurderer å pakke denne bagen da;)

Så da lurer jeg på hva var det du følte du hadde glemt, hva ble med som du absolutt ikke hadde trengt og hva var det du ikke kunne levd uten?:)

Jeg glemte tøffler og shampo!!! Fikk det heldigvis dagen etter da

LAMBI er det viktigste jeg har hatt med de andre gangene!!:) Ellers har jeg vel tatt med det meste tror jeg, tror ikke noe blir unødvendig:)

Hadde nesten ingen ting med de to flrste gangene, nå har jeg vel tatt med alt for mye ;) toalett papir er ikke nødvendig syns jeg.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Måtte få mamma te å komma med fleire nattbind. Dei sjukehusbindo e gedigne, so då blei eg bere mer øm. Ellers hadde eg med meg lubbe ( strikke sokkar), dei brukte eg heila tio. Va nesten ikkje ute av rommet;)

Lypsyl ! Tørr luft på sjukehuset. Å smågodt.:) Da fekk eg samboaren min te å finna te meg mens eg blei sydd ;)

Lambi og lypsyl var digg! Og elles trong eg ikkje eige håndkle. Skulle gjerne hatt meir flaskevann og anna drikke enn brus, for eg hadde lite lyst på vann frå springen og eg var så innmari tørst ;-)

Skulle ha hatt flere vide gode bukser, og hadde alt for mange gensere. T-skjorter og gensere som tres over hodet brukte jeg ikke. Trengte heller ikke ammebh, da disse bare var ubehagelige. Jeg fant fort ut at ammesinglett var gull, og før jeg begynte å lekke trengte jeg ikke innlegg i de heller. Deilig å gå uten bh i bare ammesinglett, hadde jeg gjort ennå hvis jeg hadde hatt flere stykk (lillemann griser når han ammer, så det går noen skift). Trengte ikke dopapir, håndkle, bind, pysj, slike ting hadde de jo uendelig av på sykehuset. Skulle gjerne hatt noen blad å lese i, brukte mye tid på mobilen når det var lite å gjøre.

Tøfler eller sandaler savnet jeg :P Hadde pakket med for mye klær og kunne ikke klart meg uten mobilen og laderen ettersom jeg lå mye alene :P

Jeg kan ikke huske at jeg savnet noe. Eller jo, noe å lett å spise på, for jeg var såpass sulten etter fødsel at det var ikke nok med de måltidene vi fikk på sykehuset, og på Narvesen-kiosken var det ikke stort som fristet. Nå har jo sykehuset kantine da, så hvis jeg er i bedre form denne gangen så kan jeg jo gå opp dit og fikse meg litt salat da. :) Uansett, skal ha noe kjeks og frukt liggende i fødebagen.

Jeg har nå pakket ned to joggebukser, to tynne gensre, en tykkere genser, to singleter, to ammebher, ammeinnlegg i ull og engangs, boxer til hjemreise, sandaler og sokker. Av toalettsaker er det lypsyl, fuktighetskrem, mascara, deodorant, shampo og tannbørste + tannkrem. Ja også hårbørst da. Eneste er at jeg kanskje kunne hatt noe å lese i, men det var i grunn ikke noe savn sist. Har dessuten telefonen. :)

Det viktigste syns jeg: Mykt dopapir, lypsyl, lette sko til å traske rundt med inne, hårføner til å føne underlivet med etter evt. sying (sårt å tørke), duphalac slik at avføring etter fødsel går greit, flasker (flertall) med vann til fødsel (Jeg tror jeg drakk flere liter, var så sykt tørst! :P) stort håndkle (sykehushåndklene er som håndhåndkler), Joggebukse og store, myke klær. :)

Back
Topp