Hva savner du?

Sove på magen!!! Kaffe (i samme mengder som før), myke oster, spekemat, ingen vondter, energien jeg pleide å ha, kunne trene som før og å sove uten å måtte tisse 4-5 ganger hver natt [emoji85]
Men, snart må jeg vel opp av andre ting om natten [emoji173]️ det er forsåvidt helt greit!
Og en kald øl [emoji28]
 
Åh, rødvin, hvitvin, ferskt brød med salami, bree, spekeskinke [emoji39][emoji39][emoji39]
 
Savner egentlig ingenting av mat eller alkohol. Jeg savner nikotin i form av snus og sexlyst.[emoji24]!
 
sjokolade! ( har svangerskapsdiabetes) og kaffe og ost og rødvin, spekemat, energi, muligheten til å plukke opp ting fra gulvet uten at magesyren tar knekken på meg.... og mye mer :)
 
Bekken som er med på alt jeg ønsker [emoji7]
 
Savner kropp og sinn som spiller på lag! Ser så mange ting som må gjøres og er til vanlig veldig effektiv av meg. Gleder meg til å få tilbake kroppen som fungerer som jeg vil den skal ;)
 
Signerer dere over her: SALAMI :Heartred:Heartred:Heartred...på godt brød med sprø agurk på toppen. Kan ikke tenke meg noe jeg kunne savnet mer!
 
Brødskive med brunost og et stort glass med iskald melk[emoji28]
 
Å kunne ligge på rygg i mer enn 2min!!
 
Savner å sove på magen og å kunne gå i mine vanlige klær! Og det at det var så lett å ta på sokker og sko for et par mnd sia :bag:
 
Savner å sove på magen, god søvn, spekemat og ikke minst sex. Er i såpass dårlig form at sex er helt ute av bildet [emoji26]
 
Savner å kunne gå i en pen støvlett med hæl! Bare flate sklisikre sko her i gården nå..
 
Last edited:
Back
Topp