Hva savner du?

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Jeg har siste uken begynt å savne å ligge på magen, det skal jeg jaggu nyte igjen i februar (om ikke puppene blir i veien da :p)

Har også savnet myke oster en stund :)

Savner du noe?
 
Jeg sover heldigvis på ryggen/siden til vanlig, så slipper å savne det i hvert fall :p men jeg savner også myke oster! Kjøleskapet skal fylles med brie etter fødselen [emoji13]
 
Vin, sex, myke oster, spekemat, ligge på magen, klærne mine, min rene hud og ikke den som nå er fylt med kviser pga hormoner :p
Energinivået som jeg en gang hadde :p
 
Og kondisen jeg hadde! Spørs om den kommer tilbake av seg selv :angelic:
 
Brie, spekeskinke, red bull, ork, energi, ikke ha smerter, sove godt. Ja, er vel sikkert mer [emoji85]
 
Savner Red bull og god søvn! Ikke at jeg hadde mengder av det før heller siden kommende storebror sover dårlig, men nå får jeg ikke sove uansett om han sover bra [emoji85]
 
Energi og overskudd til å gjøre hva jeg vil og når jeg vil. Samt å kunne spise/ drikka hva jeg vil uten å bekymre meg for halsbrannen som kommer [emoji43]
 
En smertefri kropp, energi og overskudd, fravær av kvalme, spekemat, blodig biff, muligheten til å ta et glass vin til maten (har ikke drukket en dråpe alkohol siden vi begynte å prøve på nummer 1 for drøyt 3 år siden).
 
Savner å sove på magen, kaffe, oster og spekemat, vin og å ha en kropp som fungerer skikkelig [emoji4]
 
Kunne spise akkurat det jeg har lyst på, og ikke det tørre forferdelige knekkebrødet[emoji85] klare å gå en tur uten å være ødelagt. Kunne sitte på gulvet med frøkna. Få kroppen min for meg selv. Kunne snu meg i senga uten å bruke 5 min og flere tårer.
 
Vin, spekemat, fleksibilitet, energi, søvn, sove på ryggen, ren hud, klare meg uten støttestrømper, nyse uten og tisse på meg, lakris, kaffe, fraværende bekkensmerter og halsbrann:p
 
Vossafår! Savner spekemat, myke oster, kontinens, å kunne spise hva jeg vil uten å være redd for halsbrann sure oppstøt eller oppkast. Blir fint å kunne ta er glass vin, men det er mindre viktig :) Gleder meg til å kunne snu meg lettere i sengen og forhåpentligvis slippe bekkenplager [emoji1303]
 
Jeg savner å ligge på ryggen [emoji85] Blodtilførselen til hodet stopper hvis jeg gjør det [emoji85]
Savner også spekemat, salami, brie, trening og det å ikke ha vann i kroppen [emoji4][emoji108]
 
Så mye pepsi max som jeg vil, spekemat, sex (er ikke helt det samme nå altså:p) og søvn!
 
Back
Topp