• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hva savner du?

• Trådstarter Trådstarter Sanna27
  • Opprettet Opprettet
S

Sanna27

Guest
Hvilken tråd synes du mangler inne her? :-) kom med forslag! :-D

Jeg skulle gjerne hatt en tråd der man kunne stille spørsmål om ALT mulig, istede får å lage en tråd med et spm, (som jeg gjør ofte, når jeg ikke finner en tråd der jeg kan spørre om det jeg lurer på! :-P ) ;-)

Men det er sånn vi gjør det. ;) Lager en tråd med et spørsmål.

Det finnes forskjellige "rom" her med tema, da. Om du for eksempel har spørsmål om amming lager du en tråd inne på "amming og ernæring". ;)

Men det er sånn vi gjør det. ;) Lager en tråd med et spørsmål.

Det finnes forskjellige "rom" her med tema, da. Om du for eksempel har spørsmål om amming lager du en tråd inne på "amming og ernæring". ;)
Ja, men jeg tenker på sånne 'små' spørsmål, som man ikke trenger å lage en hel tråd av :-P hvis du skjønner :-)

Jeg leter ofte etter den 'rette' tråden når jeg lurer på noe, å det er ikke alltid man finner det.. Så da tenkte jeg at det kunne være en idé å lage en tråd for ALLE spørsmål, hvis man ikke finner det man leter etter :-) var bare et forslag

Det er jo det som er gøy, at det er mange tråder. Hater sånne lange tråder som skravletråder, vanskelig å følge med. Mye lettere å få svar på ting om man lager egen tråd også.

Det er jo det som er gøy, at det er mange tråder. Hater sånne lange tråder som skravletråder, vanskelig å følge med. Mye lettere å få svar på ting om man lager egen tråd også.
Jaja, men det er ikke alltid man får svar.. :-)

Hvilken tråd synes du mangler inne her? :-) kom med forslag! :-D

Jeg skulle gjerne hatt en tråd der man kunne stille spørsmål om ALT mulig, istede får å lage en tråd med et spm, (som jeg gjør ofte, når jeg ikke finner en tråd der jeg kan spørre om det jeg lurer på! :-P ) ;-)
Skravletråd?
Man får mange flere svar om man deler inn forskjellige spørsmål og tema i forskjellige tråder

Glem at jeg spurte da..

Last edited by a moderator:
Problemet med skravletråder er at spørsmål kan bli 'borte' nettopp fordi alle skravler om alt og ingenting
Sant nok, men ofte så er det en eller to som fanger det opp. Og det er lov til å spør flere ganger også. ;) i disse topp hundre tider så skader det jo aldri med ett ekstra innlegg. :p

Men, hvis du savner en slik tråd så oppretter du en. Om du føler noen er negative til det, så ja..da kan de jo bare være det. Du står ved din fulle rett til å lage en slik tråd. :) enten blir det suksess og folk bruker den, eller så forsvinner den. :) ingen skade skjedd uansett. :)

Back
Topp