Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig du er da som ikke savner noIngenting. Verken drikker eller spiser spekemat.![]()
Åhh nå fikk jeg skikkelig lyst på detBaileys med kaffe.... Mmmmmm
Rødvinspølse? Aldri hørt om . Ei spekepølse som heter det?En goood dramOg rødvinspølse! Har ikke spist det på maaange år, men i etter barnedåp med spekemat i høst har jeg ikke klart å tenke på så mye annet
![]()
Mulig den har et annet (vanlig) navn, jeg aner ikke. Ikke vet jeg hva det er i den, og ikke vil jeg vite det hellerRødvinspølse? Aldri hørt om . Ei spekepølse som heter det?
Sikkert noe sånn som ølpølse. Alle dem ser like ut hvertfallMulig den har et annet (vanlig) navn, jeg aner ikke. Ikke vet jeg hva det er i den, og ikke vil jeg vite det hellerFåes kjøpt i sånne boder og smaker kjempe godt, hvertfall
![]()
Jeg sprakk på røkelaks her en dag, greide å lete fram noen sier på nette som sa det var greit bare den var fersk.Spekemat og vin!![]()
Stemmer det ja, har også spist detJeg sprakk på røkelaks her en dag, greide å lete fram noen sier på nette som sa det var greit bare den var fersk.