Vin og Fenlår!!!
Og da mener jeg ordentlig lår som man kutter fra.. Hatt det som craveing egentlig -.-
Og da mener jeg ordentlig lår som man kutter fra.. Hatt det som craveing egentlig -.-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vin!!! Jada, vet det ikke er mat. Men savner også det som er best til... Deilige oster og feks serrano skinke
Har hørt at man ikke kan drikke før seks uker etter termin... (Snakker kun om ett glass altså), men ost og skinke kan man vel spise med en gang. Noen som vet?
Vin ♥ Det handler om leveren til babyen vel, at den klarer ikke håndtere alkohol fordi den ikke er helt ferdig eller noe? Etter et glass vin bør det gå minst tre timer før neste amming uansett alder på bebis
Hele tiden [emoji14] He he, det kommer an på om du har en som bruker god tid eller en som spiser effektivt. Man regner ammingen fra start til start, så om du tenker at du ammer hver fjerde time, men babyen bruker to timer på å spise, så har du egentlig bare to timers pause før det er på'n igjen. Om du ammer hver tredje time og han spiser i timer har du en times pause. Helt i begynnelsen er det veldig ofte, var ikke iallefall det for meg, fordi babyen skal regulere melka og sånn. Jeg drakk litt vin etter... Nesten tre måneder, til jul og nyttår (hun er født tidlig i oktober)Nå høres jeg helt desperat ut, men hvor ofte ammer man typisk i starten?
Hele tiden [emoji14] He he, det kommer an på om du har en som bruker god tid eller en som spiser effektivt. Man regner ammingen fra start til start, så om du tenker at du ammer hver fjerde time, men babyen bruker to timer på å spise, så har du egentlig bare to timers pause før det er på'n igjen. Om du ammer hver tredje time og han spiser i timer har du en times pause. Helt i begynnelsen er det veldig ofte, var ikke iallefall det for meg, fordi babyen skal regulere melka og sånn. Jeg drakk litt vin etter... Nesten tre måneder, til jul og nyttår (hun er født tidlig i oktober)
He he du må bare se an bebisen! Ingen er like Husker også at jeg satt med puppene på vift hele kvelden fra rundt 17 og utover. Da er melka litt tynnere og babyen krever mer for å bli skikkelig mett. Så da var det en litt småfrustrert baby ved puppen og en mamma som lufta den ene puppen mens den andre ble spist tom, så byttet vi pupp [emoji14]Det er bare å smøre seg med tålmodighet med andre ord...
He he du må bare se an bebisen! Ingen er like Husker også at jeg satt med puppene på vift hele kvelden fra rundt 17 og utover. Da er melka litt tynnere og babyen krever mer for å bli skikkelig mett. Så da var det en litt småfrustrert baby ved puppen og en mamma som lufta den ene puppen mens den andre ble spist tom, så byttet vi pupp [emoji14]
He he det ordner seg Og ja, det føles helt naturlig, iallefall for meg. Babyen skal ha mat. Og du er matfatet [emoji14]Jeg ser det bare ikke for meg, ikke i det hele tatt. Det å amme så mye. Men regner med at det "faller på plass" og føles helt naturlig når mini kommer, vil jo gjerne få til ammingen.
Men per i dag, så føles det veldig fjernt
He he det ordner seg Og ja, det føles helt naturlig, iallefall for meg. Babyen skal ha mat. Og du er matfatet [emoji14]