Hva savner du å kunne spise?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Spekeskinke!! Men var vegetarianar før eg blei gravid så har egentlig ikkje ete det på sånn fire år :D ellers savnar eg vin :(

Brie og spekemat :D Gleder meg.. Forhåpentligvis bare 2 uker igjen :) hadde ikke gjort noe med et glass vin heller. Men får vel vente litt lenger med det.. ;)

Men nå er det ikke lenge igjen da! ;)
Så kan dere fråtse i alt dere har savnet! :D

Spekemat...!!!

Savner egentlig ingenting av mat. Har spist nesten som normalt hele graviditeten, da jeg ikke liker spekemat uansett :) Men gleder meg til å kunne ta et glass vin med et godt måltid, selv om det nok fortsatt blir en stund til det da.

Har spist salami hele svangerskapet jeg, er det farlig?

Noen sier gilde sin er godkjent så lenge den er nyåpnet, men jeg har ikke tatt sjansen. Er sikkert ikke farlig å spise salami altså, men det er anbefalt å la være pga den ikke er varmebehandlet som anbefalt for gravide. Med tanke på bakterier.

Vin!!! Jada, vet det ikke er mat. Men savner også det som er best til... Deilige oster og feks serrano skinke :happy:
Har hørt at man ikke kan drikke før seks uker etter termin... (Snakker kun om ett glass altså), men ost og skinke kan man vel spise med en gang. Noen som vet?

Savner egentlig ingenting. Men gleder meg til å spise godt brød med brie, valnøtter og honning! Og spekemat! Har spist en del spekeskinke på pizza og sånt da, så har jo kjent smaken av det. Alkohol drikker jeg så sjelden uansett, så det savner jeg ikke i det hele tatt

Salami!!! På varme rundstykker *sikle*
Og en kald cider;) Drakk nesten aldri før jeg ble gravid, men nå frister det litt altså ;)

Back
Topp