Hva savner dere mest å kunne spise/drikke?

Murmeldyret

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Juligull2021
Vi har ikke vært gravide så lenge, men er det noen som har begynt å føle på savn etter enkelte matvarer eller drikke som står på nei-lista for gravide?

For min del står spekemat og brie aller høyest på savnlista. Mannen har allerede fått beskjed om at jeg skal ha dette som første måltid etter at ungen er ute [emoji38]

Savner å være brisen på vin sammen med mannen å bare være tullete... hehe

Savner brødskive med salami på[emoji1]

Blåmuggost [emoji23]
Og ta ett glass vin med kjæresten [emoji7]

Savner egentig et glass bayles med isbiter... har ikke rørt alkohol på 31 mnd!!!! Pga svangerskap og amming men NÅ angrer jeg litt :hilarious: åsså savner jeg det å kunne pempe vann , ikke at det står på nei-lista men :hilarious:

Jeg liker ikke fårepølse eller salami, noe særlig og spiser det bare når jeg er kvalm. Men jeg craver det visstnok hver gang jeg er gravid! Herregud jeg har lyst på fersk loff med Brelett og salami! Om så bare for å bli kvitt kvalmen. Og Roastbeef

Savner Parma og Serrano skinke, øl og vin [emoji16] kjenner jeg blir såå misunnelig når kjæresten og et vennepar drakk noen øl i helga! Og det verste var at de hadde ikke tenkt på noe drikke til meg, så jeg fikk vann

Jeg syns faktisk det er utrolig kjipt å tenke på at jeg går glipp av vår og sommer med vin og utepils.
Jaaaja,en sommer av livet mitt men det er også første sommeren ever jeg har måttet holde meg edru:confused::hilarious:

Savner å ha lyst på mat og drikke generelt!
Og såklart knekkis med gullsalami og majones. Det er så digg det !!

Fikk helt vilt lyst på salat med chevre her om dagen. Hjalp ikke at mannen spiste det til lunsj og sendte bilde av det dagen etter[emoji19]

Rødvin !:rolleyes: spekemat og brie, passa på å spise masse av det i eggløsningsuka, skikkelig sånn kan være sistegang på leeenge, hadde sushi til middag og bare sånn for å helgradere den uka  og te, er ei skikkelig tekjerring men i går sa det stopp, nå smaker teen bare gress :arghh: gleder meg helt vilt til koppen etter fødselen :smiley-angelic001:smiley-angelic003

Brie og savner å kose meg med en god kaffekopp. Både denne og forrige gang sa krpppen brått kaffestopp☕

Jeg syns faktisk det er utrolig kjipt å tenke på at jeg går glipp av vår og sommer med vin og utepils.
Jaaaja,en sommer av livet mitt men det er også første sommeren ever jeg har måttet holde meg edru:confused::hilarious:

Finnes heldigvis flere gode alkoholfrie øl. Det har vært redningen min både gjennom graviditet og amming

Back
Topp