Hva sa sjefen?

Jeg jobber for staten. Hver gang sønnen min er dårlig og jeg må bli hjemme gruer jeg meg. Første spørsmålet sjefene stiller er om faren ikke kan ta seg fri. Herregud vi er jo voksne mennesker og klarer fint å fordele ansvaret mellom oss. Når det gjelder nyheten om graviditet så får alle høre åja men graviditet er ingen sykdom. Derfor ble jeg overrasket denne gangen når sjefen sa åja... Gratulerer...

Tok det fint :) Var selv redd for negativ respons, da jeg allerede var delvis sykemeldt og begynte i jobb igjen i juni etter forrige mammaperm:p Hun sa det blir gøy med 2 tette, men synd at jeg nok en gang var uheldig med kvalmen :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg venter på kontrakten enda.
Skal si det en stund etter jeg har skrevet under på den :)

Sent from my iPad using BV Forum

Man er pliktig til å fortelle 3 måneder før man skal ut i permisjon :)

Okei, da tror jeg at jeg venter til det hvis det ikke skulle skje noe drastisk med formen :) eller... venter hvertfall til jeg har vært hos legen og tidlig ul for å være sikker på at ting går som det skal :)

Last edited:
Jeg fortalte rett før helga, og det gikk fint :) Hun gratulerte og sa det var gode nyheter - men at det ville bli utfordrende å ta unna mine oppgaver og ansvarsområder.
Jeg har ikke fortalte det til "toppsjefen" enda, da... Gruer meg (enda) mer til det...

Jeg har bare fått positive tilbakemeldinger fra sjef og kollegaer, men føler likevel på det selv. Har jobbet like mange uker i den nye jobben som jeg er gravid...

Min sjef ble kjempeglad og ga meg klem og det hele virket veldig oppriktig. Meeeen så fikk vi noen timer senere vite at hun ikke er sjefen vår lenger og en annen overtar.

Han nye sjefen har jeg ikke sagt det til enda, men har en mistanke om at hun eks-sjefen har sladra. Hun er ikke alltid så god til å holde tett om ting :p

Back
Topp