Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Cirka samme reaksjon her. Fikk et "ånei, uffda, hva skal du gjøre med det?" Ikke så veldig stas, det nei...Jeg hadde bare jobbet der i 2 mnd da jeg ble gravid og jeg følte for å fortelle det tidlig slik at sjefen ikke skulle føle at jeg skjulte noe. Det ble ikke godt mottatt og fikk bare beskjed om at jeg var den andre kvinnen som gjorde dette og at det gikk med mye penger og ressurser på opplæring osv...... Enda bedre er jo det at jeg er langtids sykemeldt pga komplikasjoner og det gjør ikke saken bedre :-/ Gruer meg faktisk til å dra tilbake på jobb... Men jeg håper du er heldigere med sjefen din. Lykke til!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Min sjef er sel kvinne. Men som dog ikke har barn eller samboer selv.Jeg jobber ikke så hat ikke noe å delta med her, mem det ser ut som at dere som har mannlige sjefer får mest negative tilbakemld:s det er dårlig holdning blandt menn asså...
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
ja kan være litt derfor hun er som hun er, aner ikke hva det er snakk om..Min sjef er sel kvinne. Men som dog ikke har barn eller samboer selv.
ja kan være litt derfor hun er som hun er, aner ikke hva det er snakk om..
syns det er fælt at mange damer gruer seg til å fortelle at de er gravide osv..
nesten gla jeg ikke jobber pga av den..
Helt enig! Selv er jeg student, så har ingen andre enn meg selv å svare til....
For noen sjefer! At det går ann å ytre slikt i 2013?? Blir sjokkert jeg...