Hva så dere på ultralyd i uke 12?

Ser veldig mye i uke 12. Med førstemann kunne vi tilogmed se at det var urin i blæra! Da gikk vi privat og fikk forklart alt vi så :) Veldig fornøyd.

Denne gangen var jeg offentlig, og fikk egentlig bare se hjerteslag og bevegelser også var vi ferdige :wtf: Håper vi får mulighet til en privat ultralyd i uke 14/15 :)
 
Var offentlig, men fikk se mye og hun viste mye. Viste hjertet og at det slo fint, hjernen, ryggraden, nesa, armer og ben, blæra, og at nakkefolden så fin ut. Hun var ikke trent i å måle nakkefold, men sa at den så fin ut så håper det stemmer. Babyen sprella og rørte masse på seg, rart å tenke på at det ligger en inni magen og danser, uten at jeg kjenner det enda :p
 
Jeg var på ultralyd denne uken offentlig på St. Olavs. Er i uke 13 da, men fikk se en baby som bevegde masse på seg og som vinket. Hun forklarte masse underveis og målte hvor stor baby var. Vi så på hjernen, hjerte, mage, magesekk, nyrer, ryggrad, nakke og hele baby. Så også navlestrengen og sjekket hjerterytme. Fikk masse bilder med meg hjem til mannen slik at han også fikk se siden man må dra alene.:)
Lykke til på ultralyd:happy:
 
Back
Topp