Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer den og legger til trangsynte folk uten egne meninger som ikke kan gi et enkelt svarViss jeg skal si en ting så må det være tafatthet. At folk ikke får fingen ut, somler og ikke bryr seg.. Da er lunta mi kort
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Ååææææææ då er lunten min også kort!Viss jeg skal si en ting så må det være tafatthet. At folk ikke får fingen ut, somler og ikke bryr seg.. Da er lunta mi kort
Viss jeg skal si en ting så må det være tafatthet. At folk ikke får fingen ut, somler og ikke bryr seg.. Da er lunta mi kort
Viss jeg skal si en ting så må det være tafatthet. At folk ikke får fingen ut, somler og ikke bryr seg.. Da er lunta mi kort
Bah falskhet kan bare holde seg langt vekke! Merklig at folk ikkje skjønner at det er så lett å gjennomskue...Hahaa eniiiiig! Hvorfor ikke bare få ting gjort?
En annen ting som provoserer meg er åpenbar falskhet! Men da er det mer sånn at jeg bare må le fordi jeg synes det er så tragisk!![]()
Bah falskhet kan bare holde seg langt vekke! Merklig at folk ikkje skjønner at det er så lett å gjennomskue...![]()
Har de ikke roet seg noe enda??Hundene til hybelboeren![]()
HuffNeiså nå må jeg ta meg en tur ut. Får hormonene gjør det til at jeg er så lei at jeg griner. Haha skal ikke være lett. Min hund er bare glad får han kommer seg myr ut nå da
![]()
Var nede å snakket med henne i stadHuffHar du prøvd å klage? Vet hvordan det er.. Jeg bodde i en leilighet som var ekstremt lytt når vesla var liten. Hver gang hun sovna ble hun vekt av de i 2. etasjen + at jeg HØRTE hva de gjorde på do fra soverommet mitt, fysj!
Jeg blir provosert av folk som tror de er bedre/vet bedre enn alle andre og ikke skjønner at de tar feil..
Så braVar nede å snakket med henne i stadhun skulle prøve å ha dem på et rom og ha en radio på
så håper det hjelper.
Helt enig! Det er det verste jeg vet, sammen med barnemishandling.. eller mishandling i seg selvFolk som ikke tar vare på og respekterer dyrene sine. Dyremishandling rett og slett. Da blir jeg mildt sagt rasende!
Må si meg veldig enig i de tingene du nevner... Kan også tilføye personer som tror hele verden surrer runde de, at de kan avlyse/endre avtaler osv uten å tenke på folk rundt og kun prater/har fokus på seg og sitt... Også har du de som sier en ting og plutselig tar helomvending og gjør det motsatte av det de sa til deg......Viss jeg skal si en ting så må det være tafatthet. At folk ikke får fingen ut, somler og ikke bryr seg.. Da er lunta mi kort