Hva provoserer deg..?

Snufla

Elsker forumet
Viss jeg skal si en ting så må det være tafatthet. At folk ikke får fingen ut, somler og ikke bryr seg.. Da er lunta mi kort :p

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Viss jeg skal si en ting så må det være tafatthet. At folk ikke får fingen ut, somler og ikke bryr seg.. Da er lunta mi kort :p

Signerer den og legger til trangsynte folk uten egne meninger som ikke kan gi et enkelt svar :)

Ååææææææ då er lunten min også kort!

Veeeldig veeeldig enig!

Hahaa eniiiiig! Hvorfor ikke bare få ting gjort?

En annen ting som provoserer meg er åpenbar falskhet! Men da er det mer sånn at jeg bare må le fordi jeg synes det er så tragisk! :-P

Hahaa eniiiiig! Hvorfor ikke bare få ting gjort?

En annen ting som provoserer meg er åpenbar falskhet! Men da er det mer sånn at jeg bare må le fordi jeg synes det er så tragisk! :-P
Bah falskhet kan bare holde seg langt vekke! Merklig at folk ikkje skjønner at det er så lett å gjennomskue... :o

Bah falskhet kan bare holde seg langt vekke! Merklig at folk ikkje skjønner at det er så lett å gjennomskue... :eek:

haha sant! var på jentekveld for noen mnd siden - jaggu så jeg måtte lire av meg til sambo når jeg kom hjem :P hehe.. huff. jaja, det er jo bare trist i grunn ;) synes synd på henne ^^ :P

Hundene til hybelboeren :(

Nei :( så nå må jeg ta meg en tur ut. Får hormonene gjør det til at jeg er så lei at jeg griner. Haha skal ikke være lett. Min hund er bare glad får han kommer seg myr ut nå da :)

Nei :( så nå må jeg ta meg en tur ut. Får hormonene gjør det til at jeg er så lei at jeg griner. Haha skal ikke være lett. Min hund er bare glad får han kommer seg myr ut nå da :)
Huff :( Har du prøvd å klage? Vet hvordan det er.. Jeg bodde i en leilighet som var ekstremt lytt når vesla var liten. Hver gang hun sovna ble hun vekt av de i 2. etasjen + at jeg HØRTE hva de gjorde på do fra soverommet mitt, fysj! :confused:

Jeg blir provosert av folk som tror de er bedre/vet bedre enn alle andre og ikke skjønner at de tar feil..

Huff :( Har du prøvd å klage? Vet hvordan det er.. Jeg bodde i en leilighet som var ekstremt lytt når vesla var liten. Hver gang hun sovna ble hun vekt av de i 2. etasjen + at jeg HØRTE hva de gjorde på do fra soverommet mitt, fysj! :confused:

Jeg blir provosert av folk som tror de er bedre/vet bedre enn alle andre og ikke skjønner at de tar feil..
Var nede å snakket med henne i stad :) hun skulle prøve å ha dem på et rom og ha en radio på:) så håper det hjelper.

Folk som ikke tar vare på og respekterer dyrene sine. Dyremishandling rett og slett. Da blir jeg mildt sagt rasende!

Enig i denne.

I tillegg blir jeg så sinnsykt provosert av folk som ikke skulle ha fått lov til å sette seg bak rattet, ikke mindre bevege seg ut i trafikken!

Når jeg tenker meg om så er det utrolig mye som provoserer meg hehe :)

Må si meg veldig enig i de tingene du nevner... Kan også tilføye personer som tror hele verden surrer runde de, at de kan avlyse/endre avtaler osv uten å tenke på folk rundt og kun prater/har fokus på seg og sitt... Også har du de som sier en ting og plutselig tar helomvending og gjør det motsatte av det de sa til deg......

Og de som finner på teite unnskyldninger for å avlyse noe for å så å oppdatere på Facebook at de har gjort noe enda gøyere enn den planen de hadde i utgangspunktet!

Bedrevitere!!!!!!! seriøst, selv om jeg er førstegangsgravid så kjenner jeg kroppen min bedre enn andre. har komment flere kommentarer fra bekjente av meg som har vært gravid flere ganger å di har sagt sånn her: jeg har vært gravid å vet at sånn å sånn ikke er normalt! hva faen vet vell di om hvordan mitt svangerskap er?! ingen svangerskap er lik!

Back
Topp