Hva pleier du/barna gjøre på Halloween?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Syns ikkje noke om desse smrikanske tradisjonane! Her e da jula-bukk som gjelder, 13 dag jul heite da ;) Kjeme ikkje te å laga noke ut av halloween :)

Vært med på Hallovenn

Syns ikkje noke om desse smrikanske tradisjonane! Her e da jula-bukk som gjelder, 13 dag jul heite da ;) Kjeme ikkje te å laga noke ut av halloween :)

Snike frå januar.. :p eg e heilt eni me deg! 13.dag jul for alltid!;) <3 Glede meg allerede!:)
E du her frå du forresten?!.. :p (Sommarøy Stord vøtt) :-P dialekto va so kjent..:-P

Her har barna kledd seg ut og gått til noen av naboene. Så har jeg hatt de her på mat og muffins. Da er det orange glasur og spindelvev på.

Pynter og en del utenfor

Sånt feirer ikke vi. Men hadde vi hatt et halovenn arrangement i nærheten hadde vi nok tatt med barna dit når de blir litt større. Mine er litt for små enda.

Barna er på hver sin halloween-fest, så går de rundt i nabolaget med hver sin bøtte og tigger godteri :p

De elsker det, og naboene synes det er veldig gøy! Her pynter de masse med gresskar, og diverse pynt, skikkelig amerikansk -og jeg elsker det! Den stemningen er helt magisk!

Dette er i nabolaget der vi bodde frem til i sommer, så de reiser tilbake igjen dit.

Dere kan jo selv se for dere et stort tun med mange leiligheter, tomannsboliger tett i tett, på rekke og rad..
Masse opplyste hus med gresskar og andre lykter, spindelvel, spøkelser osv...

De som ikke ønsker besøk skrur av utelampa.

-Selv kjøper jeg inn et par gresskar som jeg huler ut og lager figurer av, og tenner lys. kjøper inn masse snop og venter på barna!

Jeg likte ikke halloween før, holdt fast ved at julebukk var greia -men det er det jo ingen som går lenger, så da har dette blitt det nye, og jeg liker det :)

Back
Topp