Veldig lyst på Stokke trailz, har ikke prøvd den enda da. Liker den i grå eller nordic green
Den ønsker jeg meg også [emoji7] Synes den er så fin!
Veldig god å trille også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig lyst på Stokke trailz, har ikke prøvd den enda da. Liker den i grå eller nordic green
Den ønsker jeg meg også [emoji7] Synes den er så fin!
Samme her, men drømmer om vogn. Så går alt etter planen blir det en sånn, men tør ikke å kjøpe noe endaFørste kid her, så har ikke en dritt! Tør ikke å kjøpe noe enda. Venter til etter OUL i uke 18.. [emoji4]
Når jeg innser at jeg faktisk kommer til å få en sønn/datter, kommer jeg sikkert til å gå helt bananas og kjøpe alt jeg kommer over [emoji85][emoji85][emoji23] lurer på når jeg føler meg «trygg» nok. Kanskje vi må sjokkhandle på vei hjem fra sykehuset [emoji23][emoji23]Samme her, men drømmer om vogn. Så går alt etter planen blir det en sånn, men tør ikke å kjøpe noe enda![]()
Når jeg innser at jeg faktisk kommer til å få en sønn/datter, kommer jeg sikkert til å gå helt bananas og kjøpe alt jeg kommer over [emoji85][emoji85][emoji23] lurer på når jeg føler meg «trygg» nok. Kanskje vi må sjokkhandle på vei hjem fra sykehuset [emoji23][emoji23]
Hehe... Ja, litt kjedelig å sitte der med en baby uten klær, uten vogn, uten bilsete eller noe [emoji23][emoji85] får håpe det går opp for oss at vi skal bli foreldre før vi er på sykehuset, da [emoji18]Må nesten ordne vogn før det - for er ofte leveringstid![]()
Hehe... Ja, litt kjedelig å sitte der med en baby uten klær, uten vogn, uten bilsete eller noe [emoji23][emoji85] får håpe det går opp for oss at vi skal bli foreldre før vi er på sykehuset, da [emoji18]
Er ganske trang i nøtta... Vi får se [emoji18]Det gjør du nok![]()
Etter oul må det i det minste gå inn
Er ganske trang i nøtta... Vi får se [emoji18]
Det er lurt å vente med å handle - i stedet for å "gå bananas" frå starten avEr ganske trang i nøtta... Vi får se [emoji18]
Smart! Det ble tatt imot med åpne armer[emoji3] vi kommer nok til å kjøpe masse brukt på nett også, tenker jeg. Det blir mye penger hvis man skal kjøpe alt nytt [emoji33]Det er lurt å vente med å handle - i stedet for å "gå bananas" frå starten avDå ender en bare opp med alt for masse av alt. På mitt forrige forum var det fleire som kjøpte feks heile kolleksjonen til Newbie og hadde alt dei trengte av klær i dei 3 første størrelsane lenge før termin! Sist kjøpte vi ingenting før 3 mnd før termin, vogna kom i hus ca 2 veker før termin, det holdt
![]()
Et lite tips som kan vere lurt å ta med seg: I stedet for å kjøpe alt sjølv, skriv opp ei liste med ting som du ønsker til babyen som du kan gi til besteforeldre osv. Alle har lyst å gi gaver, det er veldig trasig å ende opp med å seie at en har alt og ikkje ønsker noko spesiellt![]()
Samme her. Blir å tråle finn når ring nærmer seg. Bare så synd at tiden går så utrolig saaaakteSmart! Det ble tatt imot med åpne armer[emoji3] vi kommer nok til å kjøpe masse brukt på nett også, tenker jeg. Det blir mye penger hvis man skal kjøpe alt nytt [emoji33]
Jaaaaa... Baby nååååå [emoji23]Samme her. Blir å tråle finn når ring nærmer seg. Bare så synd at tiden går så utrolig saaaakte![]()
Jaaaaa... Baby nååååå [emoji23]
Går vel fort når endelig den kvalmen gir seg. Dagene blir så langeLover, det går plutselig fort![]()
Gleder meg sånn til å få mage, så man kan se det