Hva planer har dere?

Septemberbaby2017

Blir kjent med forumet
Det er ho tidlig enda, men jeg kan kkke noe for at jeg planlegger litt i smug!

Noen andre som har det? Tittet litt på vogn eller kjøpt et lite plagg?

Selv har jeg "bestemt" vogn! Og siden vi allikevel skulle pusse opp det som skal bli barnerom (fordi vi endrer planløsning), så tenker man jo litt på barnerom...

Det er ho tidlig enda, men jeg kan kkke noe for at jeg planlegger litt i smug!

Noen andre som har det? Tittet litt på vogn eller kjøpt et lite plagg?

Selv har jeg "bestemt" vogn! Og siden vi allikevel skulle pusse opp det som skal bli barnerom (fordi vi endrer planløsning), så tenker man jo litt på barnerom...

Har begynt å kartlegge litt hva vi trenger. Har mye etter førstemann heldigvis. Men begynner nok ikke å kjøpe før etter OUL.
Har masse klær etter førstemann, men blir det jente denne gangen går jeg nok litt bananas med klesshopping:p

Vi har begynnt å se på nu vogn, førstemann ble akkuratt året så vi må nok investere i søskenvogn :)
Blir nok Bugaboo Donkey twin tror jeg den heter :)

Har det meste fra før fra hun på 16 måneder. Eneste vi trenger er seng og søskenbrett til vogna;) Så skal vi dele av et soverom slik at det blir to.

Har allerede gått igjennom noen esker og sett hva jeg har fra tidligere. Men blir det gutt så må jeg dessverre kjøpe mye nytt... hadde vært fint med jente, for jeg har såååå mye klær jeg gjerne skulle brukt igjen <3

(Hadde en merkelig følelse før jeg fant ut av jeg var gravid... det dukket opp guttebaby i hodet mitt hele tiden.. og vi prøvde jo ikke få barn, så hvorfor skulle jeg tenke sånt? :o)

Vogn vet vi, men det et det. Det meste har vi etter poden, men må ha en til tripptrappstol og vippestol. Vippestol hadde vi ikke sist, og det savna jeg.
Ellers tar vi mer sånn etter oul :)

Har kjøpt litt klær, ellers ingenting. Har begynt å se litt på nettet i forhold til utstyr som vi vil trenge, men venter nok til etter oul med å kjøpe de store tingene :)

Tørr ikke å tenke på innkjøp enda.. Har en søt body som vi kjøpte når jeg ble gravid første gang (mistet senere), men det er alt. Venter til første trimester er over med å tenke på sånt :)

Får så og si alt jeg trenger etter nevøen og niesa mi [emoji4]
Tenkte å ta turen bort når jeg har kommet litt lenger og gå igjennom alt sammen.

Jeg har bestemt meg for hvordan vogn vi skal ha (mannen er forøvrig enig ;) )
Ellers har jeg en del planer i hodet mitt på hva vi skal ha, men kommer nok ikke til å kjøpe noe før etter OUL :) vi har bare babycall igjen etter de store her, så vi må handle masse :P

Har jo det meste utstyr etter gutten.. men blir det jente blir det klesshopping!! trenger egentlig bare kjøpe en til tripp trapp og bilsete. Og vogn da! Men aner ikke om vi skal kjøpe en enkel til eller en søskenvogn.. han vil være 1 år og 11 mnd når den lille kommer.. alle tanker, råd og erfaringer ang vogn til nr to mottas med stor takk!

Har jo det meste utstyr etter gutten.. men blir det jente blir det klesshopping!! trenger egentlig bare kjøpe en til tripp trapp og bilsete. Og vogn da! Men aner ikke om vi skal kjøpe en enkel til eller en søskenvogn.. han vil være 1 år og 11 mnd når den lille kommer.. alle tanker, råd og erfaringer ang vogn til nr to mottas med stor takk!
Jenta vår blir akkurat 2 når baby kommer, vi kjøper kun søskenbrett til vogna. Vi har 3 vogner, og bruker allerede vognen mest til bare den ene sovinga på dagtid.

Vi kjøpte vong i 2015 når vi var gravide (mistet) så har det stående klart.. ellers har jeg masse ting etter gutten min på 6...
Meeen jeg vet akuratt hvordan stellebord jeg skal ha og har begynt i hodet mitt å innrede barnerom :)

Har vogn og mye blå klær, trenger bilstol og rosa klær hvis det viser seg å være jente :) også må vi kjøpe tripp trapp. Har stokke baby seat fra før. Beste innkjøpet ever!

Har vogn(er)
Har bilstol
Har babyseat triptrap
Har vippestol(er)
Har grindseng
Har bedsidegrip
Har babyred(er)
Har stellebord og stellematte
Har badekar og badestol
Har vognposer og bilstolpose
Har smekker og flasker

Har igrunn mer enn alt om vi får jente. Har noe nøytralt tøy og - men må bytte ut litt av det rosa om det blir gutt

Må også innrede litt interiørstuff til nytt barnerom.

Men lite vi MÅ ha faktisk:o

Samme her - er veldig usikker mtp vogn! Vår blir 2 år rett etter termin, så ei vogn til eller bytte ut Buggabo`en med ei tvillingvogn... Ellers er det en Tripp Trapp til og så vil eg ha ny bæresele - vi arva en Stokke som eg aldri likte og derfor heller nesten ikkje brukte.

Har vogn(er)
Har bilstol
Har babyseat triptrap
Har vippestol(er)
Har grindseng
Har bedsidegrip
Har babyred(er)
Har stellebord og stellematte
Har badekar og badestol
Har vognposer og bilstolpose
Har smekker og flasker

Har igrunn mer enn alt om vi får jente. Har noe nøytralt tøy og - men må bytte ut litt av det rosa om det blir gutt

Må også innrede litt interiørstuff til nytt barnerom.

Men lite vi MÅ ha faktisk:o

Ja, sånn ser i grunn min check-liste ut også, haha men bilstolen ødela sambo, så det må innkjøpes ny.

Back
Topp