Hva passer til Norah?

Hanne79

Elsker forumet
Vi tror vi får 2 jenter, men er ikke helt sikker... Vi har to guttenavn tilfelle alle UL-ene er helt feil... noe jeg ikke tror da, men...
Guttenavna er Trygve og Torbjørn. Hvis det blir en av hver så skal de hete Trygve og Norah... Men vi har ikke funnet det siste jentenavnet, tilfelle det blir 2 jenter... noe vi i grunnen er rimelig sikker på det blir...

Noen forslag? Må være enkelt navn.... ikke dobbelt!

Norah og Hannah?
Norah og Jemima?

Norah og Maja?
Norah og Nanna?
Norah og Rakel?
Norah og Rita?
Norah og Ruth?
Norah og Sarah?
Norah og Sofia?
Norah og Sonya?
Norah og Sylvia?
Norah og Thyra?
Norah og Vanja?
Norah og Ylva?

Hva med Norah og Viola?

Norah og Mia?

Jeg kunne tenkt meg Hannah... men samboeren syns det blir for likt mammen sitt navn... som er Hanne...(hehe...det vet dere jo)

Også liker jeg Sarah... men syns ikke det klinger så godt med Norah.... kanskje det bare er en vanesak?

Sofia likte jeg.... må høre hva samboeren syns om det....

Amanda ifra Haugesund..

Hadde vert fint om det ikke hadde vert for den sangen, og at Hanne faktisk BOR i Haugesund ;)

Hva med Aurora? fåreslår mannen min ;)

Hva med Norah og Frida?

Jeg syntes Norah og sofia passet veldig fint med hverandre. Og det er jo veldig fine navn begge to.

Syntes det er vanskelig å finne et navn, så kan tenke meg det blir litt værre å finne to.

Lykke til ihvertfall

Hva syns dere om Norah og Sofie? Ikke Sofia, det gikk ikke samboeren med på... må bli -e ending i tilfelle...[:)]Skal ikke være lett dette...

syntes det var kjempe fint jeg. Han likte det altså?

Ikke verst

Ha en fin dag

Norah & Iben
Norah & Elise
Norah & Tilde
Norah & Silje
[:)]

Norah og Sofie er fine de, da [:D]

Ellers synes jeg at Missi sitt forslag med Norah og Elise var veldig bra!!
(Elise kan jo være kosenavn for Elisabeth, da ;)..)

Det ble Norah og Mathilde, ja..

Nydelige navn, Hanne!!! [:D][:D]
igjen: GRATULERER!!

Back
Topp