Hva pakker man?

fagerlund

Betatt av forumet
Vet helt oppriktig ikke hva jeg skal pakke med til sykehuset? Noen med tips?:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Det jeg har pakket til meg selv : Sandaler, flippflopp til dusjen (slippe å gå barføtt i dusjen), buksa, jumper, amme-bh og ammeinnlegg, bind, truser, deo, toalettsaker, lader til mobil, videokamera og fotoapperat. Bind har jeg valgt å ta med, så jeg kan bruke litt mindre hvis jeg kan slippe å gå med de svære på sykehuset. Jeg har og kjøpt en salve til å smøre på såre brystvorter som jeg tar med meg. Du får nok det der inne, men jeg har vert fornødd med den jeg har fått inne på sykehuset tidligere for den kan jeg og bruke på hender

Til babyen, så har jeg valgt å ta med: Boddy str. buksa, sparkebuksa, hentesett, pusj. Har pakket en del ekstra da jeg fikk prematurt sist og det er en sjans for det igjen. Hadde jeg vist at sjansen var stor for at jeg gikk til termin hadde jeg tatt med boddy, str. buksa og hentesett.

Det jeg har pakket til meg selv : Sandaler, flippflopp til dusjen (slippe å gå barføtt i dusjen), buksa, jumper, amme-bh og ammeinnlegg, bind, truser, deo, toalettsaker, lader til mobil, videokamera og fotoapperat. Bind har jeg valgt å ta med, så jeg kan bruke litt mindre hvis jeg kan slippe å gå med de svære på sykehuset. Jeg har og kjøpt en salve til å smøre på såre brystvorter som jeg tar med meg. Du får nok det der inne, men jeg har vert fornødd med den jeg har fått inne på sykehuset tidligere for den kan jeg og bruke på hender

Til babyen, så har jeg valgt å ta med: Boddy str. buksa, sparkebuksa, hentesett, pusj. Har pakket en del ekstra da jeg fikk prematurt sist og det er en sjans for det igjen. Hadde jeg vist at sjansen var stor for at jeg gikk til termin hadde jeg tatt med boddy, str. buksa og hentesett.

Skal ta samme :)

Jeg har kun en ting klart: Flanell pysjbukse fra manneavdelingen! Stor og god, så den bør både være kjempecomfy OG skjule bleierumpa :D

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Her blir det joggebukse,ammebh,ammesinglett, lypsyl,toalettsaker,ladder til mobilen..

Til prinsen: hentesettet,strømpebukse,noen boddyer,lue og votter i tilfelle det er kjempe kaldt:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Når egentlig må man pakke ferdig bagen? Og skulle jeg ha den med i bilen når jeg kjører? :)

Mener og huske i noen bøker at de anbefaler å ha den ferdigpakket til uke 34. Treng ikke ha den med når du er ute å kjører. Av tidligere erfaring så har jeg pakket en hovedbegg med alt utstyr, så har jeg pakket en krisebegg med kun det viktigste i som jeg skal ha i bilen. Jeg har opplevd vannavgang 2 ganger og den ene var ikke hjemme. Havnet inn uten noe toalettsaker og pga det var så sent på kvelden fikk jeg det ikke før dagen etter. Etter den opplevelsen har jeg valgt en mini krisebegg til å ha i bilen.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Haha, ei jeg kjenner skulle levere eldste i barnehagen, i det hun kom ut av bilen gikk vannet! Filmsplash. Måtte ringe personalet og få de til å komme ut å hente barnet, mannen slik at han kunne snu på vei til jobb. Hva bag anngår, tror de rakk hjemmom å hente :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Skift nok til 2 dager til meg og lille. Toalettsaker, lader, småsnacks.

Jeg har pakket
Sandaler
Noen gode bukser , 2 joggebukser, en pysjbukse/ kosebukse, en mammabukse som er litt finere til hjemreise
2 vide men litt fine tskjorter
2 gensere i ull som er lette å amme i + en cardigan
2 ammebher + ammeinnlegg i ull og papir
3 par nye deilige sokker
1 par nystrikka ullsokker
2 ammesingletter
toalettsaker: små pakker med sjampo, balsam, dusjsåpe, intimsåpe, deo, litt sminke, strikker, hårbørste, ny tannkost, tannkrem, pudder og consealer.
kamera + lader + minnekort
2 flasker med noe godt å drikke
1 plate fruktnøtt sjokolade <3
1 pose med favoritt godteriet mitt
pistasjenøtter, casju nøtter og rosiner ( til mannen min)

Til babyen har jeg pakket
et bleieskift
hentesett + body, strømpebukse, hue og tøfler
et teppe i ull
2 bodyer og 2 buser med fot i ull
en smokk
bamse og koseklut

bilstol med bilstolpose står klar i bilen :)

Back
Topp