Hva pakker jeg?

Ja uv-telt har vi kjøpt også, det hadde jeg glemt ut at vi allerede hadde pakket :P
Men det kan jo se ut som lillemann har det han trenger han da :)
Verre med mammen som ikke har kommet helt tilbake til bikini-figuren...... ;)
Må vel snart begynne på pakke til meg også.
I dag er det bare EN uke til vi reiser, sitter på Gardermoen og kjeder oss på denne tia da.....

Hva finner man på når man skal sitte på flyplassen i 6 timer før flyet går??

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Tar flytoget inn og tar en kaffe med en-skatt ;-) hihi! Nei, skjønner at det sikkert er stress.... Bok? Su doku? Lydbok?

Å det hadde vært gøy du :D
Men flytoget er ikke billig, og når vi er 4 stk så blir det en dyr kaffe :P
Men en dag skal vi få det til ;)

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Å det hadde vært gøy du :D
Men flytoget er ikke billig, og når vi er 4 stk så blir det en dyr kaffe :P
Men en dag skal vi få det til ;)

Ser den, altså ;-) Hadde ikke så høy forventning om at det skulle gå... Vi vurderer en tur når mannen skal ha ferie i oktober, men har enda ikke bestemt oss.... :-)

Veldig fin tråd da vi reiser om 3 uker :)
Men ser dere skriver paracett, kan man gi det til babyer? Er det en spesiell paracett? Kan se små bade i saltvann?:p

Veldig fin tråd da vi reiser om 3 uker :)
Men ser dere skriver paracett, kan man gi det til babyer? Er det en spesiell paracett? Kan se små bade i saltvann?:p
Ja du ksn gi paracet til så små.
De selger egne pakker mef stikkpiller fir baby 0-4 mnd. Og flytende 0-4 mnd.
Jeg kjøpte flytende paracet da han er så flink å ta både tran og d-vitamindråper (bruker ikke begge deler samtidig altså)
Ser for meg det kan bli mer gråt ved å bruke stikkpille.
Selvfølgelig så skal gan ikke få feber, men greit å være på den sikre siden å ta med i verste fall. ;)
Babyer kan vel bade i saltvann, men sørg for at det er grei temperatur. De skal ikke bade i så kaldt vann som vi kan.

Hvor reiser dere?

Jeg elsker antibac i sånn servietter som er pakket inn 1 og 1 !! Veldig greit å fordele så alle har noen på seg :-) husk aloe vera vel om noen blir litt brente :-) ellers er det jo greit med et lite ferie apotek så slipper man å måtte pålegge etter butikker der nede når man virkelig trenger det !! Jeg tar med diaré tabletter ( i tilfellet ) , smertestillende, xylocain ( ved stikk) , nesepray , plaster, sår rens i serviett form, myggspray, reisesyketabletter eller bånd ( jeg blir alltid kvalm) , solstudio til bruk på lepper/nese/øreflipper og ikke glem midt skille i hodebunnen !!!

Ja du ksn gi paracet til så små.
De selger egne pakker mef stikkpiller fir baby 0-4 mnd. Og flytende 0-4 mnd.
Jeg kjøpte flytende paracet da han er så flink å ta både tran og d-vitamindråper (bruker ikke begge deler samtidig altså)
Ser for meg det kan bli mer gråt ved å bruke stikkpille.
Selvfølgelig så skal gan ikke få feber, men greit å være på den sikre siden å ta med i verste fall. ;)
Babyer kan vel bade i saltvann, men sørg for at det er grei temperatur. De skal ikke bade i så kaldt vann som vi kan.

Hvor reiser dere?

Takk for svar :).da burde jeg kjøpe paracett sånn tilfelle jeg og :) vi reiser til spania :-D

jeg tar med bleier og mme. Er det billigere med mme så kjøper jeg med hjem :)
men ang solkrem, kan man bruke det på de små ?
Hørte med ei som bor der nå.
Hun sjekket pris på bleier og mme.
Bleier kostet 10 euro
Og mme 6,95 euro og oppover.

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Back
Topp