Hva pakker jeg?

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Nå er det bare 8 dager til vi reiser til Kypros. :D
Kjenner reisefeberen kommer krypende.

Men hva må jeg pakke til lillegull?

Bleier er jo svindyrt, så det må jeg sørge for å ha med nok av. Men er så usikker på hva som er nok?
Tar med ei flaske så vi kan gi han kokt vann om det er nødvendig.
Lurte på å ta med et par pakker med ferdigblandet mme?
Klær er vel ikke så nødvendig, men tar med noen kortarmede bodyer, badeklær med uv-beskyttelse og solhatter.
Har også noen drakter med korte armer og bein til å ha på når vi går ut på kvelden.
Vogn med uv-nett har vi med.

Noe annet jeg bør ta med?

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Hei :) mme får du jo kjøpt der nede om nødvendig men skader jo ikke å ta med :) jeg tenker at febernedsettende og temperatur måler er lurt å ha med sånn for sikkerhets skyld. Får dere ta vaksine før dere reiser? Vi skal ta på mandag,

Nå er det bare 8 dager til vi reiser til Kypros. :D
Kjenner reisefeberen kommer krypende.

Men hva må jeg pakke til lillegull?

Bleier er jo svindyrt, så det må jeg sørge for å ha med nok av. Men er så usikker på hva som er nok?
Tar med ei flaske så vi kan gi han kokt vann om det er nødvendig.
Lurte på å ta med et par pakker med ferdigblandet mme?
Klær er vel ikke så nødvendig, men tar med noen kortarmede bodyer, badeklær med uv-beskyttelse og solhatter.
Har også noen drakter med korte armer og bein til å ha på når vi går ut på kvelden.
Vogn med uv-nett har vi med.

Noe annet jeg bør ta med?

❤ Prinsen født 3.juli ❤
Ikle glem solkrem med høy solfaktor. Kan få min om dere vil. Ubrukt, kjøpte i sommer - men blir jo ikke syden på oss allikevel. De skal jo ikke lagres over tid, så greit at noen får brukt den. (Er den som er best i test for barn; cosmica tror jeg d er...solfaktor 50.

Ellers så tror jeg du har alt. Ville tatt 2 flasker med da. Blir gjerne ekstra vann i varmen. Greit å ha 2 flasker på lager (og hvis du ender opp med å bruke mme så har du jo en ekstra "melkeflaske".

Kanskje litt potetmel i en liten boks? Svette, fuktig luft og hudfolder på baby er dårlig combo...

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Høres jo fornuftig ut det :) Så far man vel tak i det meste om det skulle stå på??

Hei :) mme får du jo kjøpt der nede om nødvendig men skader jo ikke å ta med :) jeg tenker at febernedsettende og temperatur måler er lurt å ha med sånn for sikkerhets skyld. Får dere ta vaksine før dere reiser? Vi skal ta på mandag,
Ja vi tar den første vaksinen nå til uka. Om jeg husker rett så er det på onsdag. :D
Jeg tenker at kanskje mme også er dyrt jeg siden bleiene er det..... ? Du satser på at det er billig og handler der?

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Ikle glem solkrem med høy solfaktor. Kan få min om dere vil. Ubrukt, kjøpte i sommer - men blir jo ikke syden på oss allikevel. De skal jo ikke lagres over tid, så greit at noen får brukt den. (Er den som er best i test for barn; cosmica tror jeg d er...solfaktor 50.

Ellers så tror jeg du har alt. Ville tatt 2 flasker med da. Blir gjerne ekstra vann i varmen. Greit å ha 2 flasker på lager (og hvis du ender opp med å bruke mme så har du jo en ekstra "melkeflaske".

Kanskje litt potetmel i en liten boks? Svette, fuktig luft og hudfolder på baby er dårlig combo...

Kjøper gjerne din solkrem siden du ikke fikk brukt din ;)
Ja, kanskje lurt med to flasker :)
Og potetmel og zinksalve.

Kjøper gjerne din solkrem siden du ikke fikk brukt din ;)
Ja, kanskje lurt med to flasker :)
Og potetmel og zinksalve.

Du skal FÅ den :) bare minn meg på å ta den med til deg

Tar med tempmåleren ja.
Men vilken febernedsettende skal man bruke på så små. Du skal vel egentlig kontakte sykehus når så små har feber?

Ja vi tar den første vaksinen nå til uka. Om jeg husker rett så er det på onsdag. :D
Jeg tenker at kanskje mme også er dyrt jeg siden bleiene er det..... ? Du satser på at det er billig og handler der?

jeg tar med bleier og mme. Er det billigere med mme så kjøper jeg med hjem :)
men ang solkrem, kan man bruke det på de små ?

Skal ikke bruke solkrem på babyer. De skal ikke være i sola ;) Hadde tatt med paracet og tempmåler, saltvannsspray.

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013

Engangs tøykluter, våtservietter og papirkluter. Våtservietter til stell på farta, engangsklutene der de har tilgang på vann, og papirklutene bruker jeg under stumpen når hun har bæsjet for å få mindre gris på hånkleet når det er mye bæsj. Kjekt å slippe å skitne til så mange stellehåndklær på tur :)

Skal ikke bruke solkrem på babyer. De skal ikke være i sola ;) Hadde tatt med paracet og tempmåler, saltvannsspray.

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013
Skal bruke solkrem på baby. Men de bør ikke ligge i sol. Uv stråler finner frem selv i skyggen, så trenger beskyttelse der også. Men man bør ikke velge solkrem med masse dritt i seg. Grønn hverdag har testet kremer og funnet de mest barnevennlige solkremene...

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013
Jeg har ingen planer om å ha han i sola, men som Frøken Fryd skriver så finner uv-strålene frem i skyggen også.
Så lenge det er en trygg krem å bruke, er det en ekstra sikkerhet ;)

Vennina mi er på tur nå, tok med tre pakker bleier men hun skal være to uker.

❤ Gutt født 27 juni ❤

Vennina mi er på tur nå, tok med tre pakker bleier men hun skal være to uker.

❤ Gutt født 27 juni ❤
Skal være to uker vi også ;)
Tenkte 3 pakker jeg også, så da var jeg ikke helt på villspor der ;)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Uv-telt ville jeg tatt med - hadde så mye glede av det på stranda i sommer :-)
Enig i forslagene ja; paracet, tempmåler,alle toalettsaker, negleklipper? Sunblock, og ja, mange mener man skal holde dem så unna sola at krem er unødvendig, men helt enig i at det er lurt å smøre når man er i så sterk sol som dere er da :-)

Litt misunnelig da ;-) Hihi!

Uv-telt ville jeg tatt med - hadde så mye glede av det på stranda i sommer :-)
Enig i forslagene ja; paracet, tempmåler,alle toalettsaker, negleklipper? Sunblock, og ja, mange mener man skal holde dem så unna sola at krem er unødvendig, men helt enig i at det er lurt å smøre når man er i så sterk sol som dere er da :-)

Litt misunnelig da ;-) Hihi!
Ja uv-telt har vi kjøpt også, det hadde jeg glemt ut at vi allerede hadde pakket :P
Men det kan jo se ut som lillemann har det han trenger han da :)
Verre med mammen som ikke har kommet helt tilbake til bikini-figuren...... ;)
Må vel snart begynne på pakke til meg også.
I dag er det bare EN uke til vi reiser, sitter på Gardermoen og kjeder oss på denne tia da.....

Hva finner man på når man skal sitte på flyplassen i 6 timer før flyet går??

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Back
Topp