Jeg pakker i trillekoffert, sånn om noe skulle skje når jeg er alene så får jeg den lettere med meg [emoji28]
Godt poeng! Samboer jobber et stykke unna, så skulle lillegull komme mens han er på jobb kan det hende jeg må dra til sykehuset alene. Krysser fingrene for det motsatte derimot
Når man begynner å tenke på fødebagen, da vet man at det nærmer seg skikkelig. Jeg skjønner ikke hvor tiden har blitt av! Jeg føler meg klar, men har samtidig knapt innsett at jeg er gravid liksom. Rar følelse [emoji28] Uansett, mange gode tips til pakkingen her, det trengte jeg! [emoji4]
Begynte så vidt å legge frem ting i går og da gikk det enda mer opp for meg! Snart bare 4 uker til termin, helt syyykt hvor fort de siste ukene bare har flydd av gårde.. Føler likevel alt det hele enda er en drøm.. Hjelpes, snart sitter vi med bevisene i armene våre <3
Et lite tips fra en som tidligere har født prematurt er å ikke vente for lenge med å pakke fødebagen. Kan bli mye rart hvis mann el andre familiemedlemmer må pakke den hvis man ikke får tid før man må dra på sykehuset. Snakker av erfaring![]()
hehe, du har nok absolutt et poeng der ja. Tror samboer kunne dratt me mye rart om han skulle pakke. Og ikke minst, kuttet ut mye av det jeg sier han skal ta med, siden han ikke ser helt poenget
Et spm forresten, så at flere har kommentert at det er veldig svett å føde og tiden etter. Tenkte i utgangspunktet å ha med en morgenkåpe i fleece, men ser for meg at dette da blir veldig varmt? Er en veldig varm person i utgangspunktet, så kanskje jeg skal finne en lett i bomull heller?