Hva opptar tankene dine om dagen ifht graviditeten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Her er det mye utstyr, hva trenger vi, hva har vi, hvor mye mangler av klær, stelleplassen, vogn etcetc.

Hva med dere?

Er helst utstyr, ellers bare hvilket kjønn det er, og om h*n er frisk :)

Går mest i om babyen er frisk og rask, men tenker også på hvilket kjønn, sånn at vi kan begynne å kjøpe inn utstyr :)

Min egen helse.. Hvordan det skal bli i sommer med den vonde bekkenet :p og oppussing/organisering her hjemme. Litt fødsel også..

Om vi klarer å komme oss inn nyhuset før fødsel(de holder på å bygge nå) og så tenker jeg mye på fødselen mtp at jeg er hjertesyk.

Babyutstyr (vi trenger alt) og nedtelling til permisjon..haha..kunne vært greit med litt mer motivasjon på jobb om dagen. Ikke for det, jeg gjør jobben min, men..

Vi har kjøpt veeeldig mye allerede, men slapper liksom ikke helt av fordet... Jeg er nok ei som liker full kontroll og skal ha ALT klart ;) Tenker mye på om det er noe utstyr jeg har glemt, hvor mye tøy vi trenger i str 56 og hva slags tøy vi trenger i august/september osv... Ellers så syntes jeg tiden mot august/september kunne gått litt raskere ;) venter veldig på den lille gutten vår ❤️

Vi venter på å ta over et nyydelig digert hus og handye mannen min skal gjøre litt oppussing før mini kommer <3 jeg har fått frie tøyler og penger til å bestemme både kjøkken og barnerom men ønsker bare så inderlig at 3D ultralyden nå kan fortelle meg kjønn med sikkerhet :(
Har bare hatt fine opplevelser av dette svangerskapet, vekten er fortsatt fin, ikke vært kvalm en dag og ingen bekymringer for framtiden så jeg er rett og slett griseheldig ❤️

Tenker litt på utstyr, men har det meste fra før. Er vel egentlig bare vogn vi må få bestilt snart...
Ellers er det klær vi tenker litt på (vi har gutt, får nå jente). Tenker på alt av utetøy, dresser og litt dyrere ting vi kan bruke etter storebror.
Ellers er jeg veldig obs på hver bevegelse i magen, og håper hver dag at hun komme ut frisk og rask :)
Jeg må ha keisersnitt på grunn av medisinske problemer, og vil helst få godkjennelsen i boks fortest mulig - det tar på å gå å vente på noe så viktig.
Ellers er det også at jeg sliter noe verre med ryggen, og veit ikke hvordan jeg skal klare meg i jobben stort lenger..

Back
Topp