hva om...

smyga

Gift med forumet
deres bestevenninne gjennom hele livet skulle gifte seg..de skal kun ha nærmeste familie og venner...hadde dere blitt litt snurrt om ikke samboeren deres ble bedt??mi har jo vært sammen i 7år,og det var faktisk hun som "koblet" oss...jeg syns d er litt rart..men det er jo deres bryllup,men litt merkelig å...
er min reaksjon helt på jordet??[;)]
seff skal jeg gå,men jeg har jo sagt t sambo at mi ska i bryllup neste år..så ringer hun idag og sier d er bare meg som er bedt....[8|]

Hadde nok blitt skuffa ja. Har hørt om endel som har bedt bare den ene, men da har det vært venner man ikke har hatt så god kontakt med. Eller at man akkurat har fått seg ny type og de ikke kjenner den så godt. Skjønner godt du er skuffa jeg.

ja,jeg tenker jo å gå..men liksom..blir rart uten sambo..de ska jo be venner fra oslo med samboere..men de har de jo bedre kontakt med enn oss da..men hun va jo sammen med en god kamerat av sambo i de 2 første åran...så flyttet ho t oslo...så hun kjenner jo godt sambo..men seff ikke så godt som de andre nå...
men blir rart å si t han..at han liksom ikke er bedt...for det er bare for nær familie og venner...trodde han ble litt nær når det er mi bestevenninne fra barndommen...og mi har vært sammen så lenge,kan å skjønne d om d va en ny..men 7år...nesten 8når bryllupet ska vær...
off,ble litt satt ut nå,og egentlig veldig lei meg..[&o]alltid no rart skjer rundt meg...[:(]

Hadde vært rart om ikke samboer hadde blitt invitert!!!!!

ORIGINAL: Fornøyd mamma

Det hørtes veldig rart ut, synes jeg.
Men jeg hadde jo gått uansett.

Back
Topp