Hva om?

Neitakk, har funnet stedet jeg vil bo for alltid[emoji7]

Hva om du fikk betalt hele bryllupet ditt, men måtte latt svigermor bestemme ALT? [emoji16]

Neitakk, har funnet stedet jeg vil bo for alltid[emoji7]

Hva om du fikk betalt hele bryllupet ditt, men måtte latt svigermor bestemme ALT? [emoji16]
Nei :P
Hva om du kunne få en kokk til å lage middag resten av livet, men han lagde bare mat du egentlig ikke var så gira på?

Nei [emoji14]
Hva om du kunne få en kokk til å lage middag resten av livet, men han lagde bare mat du egentlig ikke var så gira på?
Neitakk.

Hva om du fikk et helt nytt og stort hus gratis..!
... Men du måtte da la svigermor (.. Evt ekssvigermor) bo der med dere?

Neitakk.

Hva om du fikk et helt nytt og stort hus gratis..!
... Men du måtte da la svigermor (.. Evt ekssvigermor) bo der med dere?
Nei tror ikke det:p
Hva om du kunne handle gratis en gang i uka, men minstemann fikk bestemme alt som skulle i handlevogna?

Nei tror ikke det:p
Hva om du kunne handle gratis en gang i uka, men minstemann fikk bestemme alt som skulle i handlevogna?
Skynde meg å si ja mens "minstemann" er sju år, da [emoji85] Før lille kommer. Kunne blitt en spennende handlekurv det der! Sikkert gått bare fint!

Hva om du kunne få ditt sterkeste ønske oppfylt, og leve et drømmeliv..! I 10 år, før du da måtte gi sjelen din til djevelen..?
(selge sjelen, altså)

Skynde meg å si ja mens "minstemann" er sju år, da [emoji85] Før lille kommer. Kunne blitt en spennende handlekurv det der! Sikkert gått bare fint!

Hva om du kunne få ditt sterkeste ønske oppfylt, og leve et drømmeliv..! I 10 år, før du da måtte gi sjelen din til djevelen..?
(selge sjelen, altså)
Nei tror ikke det.
Hva om du fikk muligheten til å reise verden rundt, men du måtte ha reist alene?

Nei tror ikke det.
Hva om du fikk muligheten til å reise verden rundt, men du måtte ha reist alene?

Uff nei, så trist :P

Hva om du kunne fått sangstemme du kunne leve veldig godt av, men alt du sier måtte synges? (Altså klarer ikke snakke)

Uff nei, så trist [emoji14]

Hva om du kunne fått sangstemme du kunne leve veldig godt av, men alt du sier måtte synges? (Altså klarer ikke snakke)
Hmm nei tror ikke det
Hva om du slapp å jobbe, men måtte sitte hjemme alene hele dagen?

Nei [emoji12]

Hva om du fikk stuebordet du har siklet på så lenge, men ikke fikk sitte ved det selv?
Kjipt. Nei

Hva om du vant en million i lotto, men kun fikk lov til å bruke de på fremtidige regninger og fornuftige ting. Ikke klær, sko, ting til deg selv eller reiser.

Kjipt. Nei

Hva om du vant en million i lotto, men kun fikk lov til å bruke de på fremtidige regninger og fornuftige ting. Ikke klær, sko, ting til deg selv eller reiser.
Helt topp! Da kunne jeg ha brukt pengene jeg tjener til tull :D
Hva om du fikk de nyeste moteklærne hver måned gratis, men kun fikk bruke de inne hjemme?

Helt topp! Da kunne jeg ha brukt pengene jeg tjener til tull :D
Hva om du fikk de nyeste moteklærne hver måned gratis, men kun fikk bruke de inne hjemme?
Ja, herlig å føle seg vakker hjemme også :P
Hva om du hadde fått mat gratis resten av livet, men du kunne bare spist supersunt?

Ja, herlig å føle seg vakker hjemme også [emoji14]
Hva om du hadde fått mat gratis resten av livet, men du kunne bare spist supersunt?
Ja takk. Hadde hatt godt av det :)
Hva om du fikk shoppe en dag i uka gratis, men fikk bare kjøpe ting til andre?

Ja takk. Hadde hatt godt av det :)
Hva om du fikk shoppe en dag i uka gratis, men fikk bare kjøpe ting til andre?
Ja takk, det hørtes hyggelig ut :)
Hva om du fikk fri hver eneste dag, men det hadde også regnet hver dag?

Ja takk, det hørtes hyggelig ut :)
Hva om du fikk fri hver eneste dag, men det hadde også regnet hver dag?
Nei, tror jeg hadde blitt litt gal
Hva om du fikk fint vær hver eneste dag, men du ikke tålte solskinn?

Nei, tror jeg hadde blitt litt gal
Hva om du fikk fint vær hver eneste dag, men du ikke tålte solskinn?

Hm.. Så lenge alternativet ikke er det motsatte - så nei.

Hva hvis du kunne få en dyr/lang ferie, men du fikk ikke vite noe som helst om hvor eller hva - kunne blitt alt fra arbeid på klesfabrikk i Bangladesh (nvm politisk ukorrekt...) til strandliv på en øy i Stillehavet.
Hadde du tatt sjansen?

Back
Topp