Nei. Er ikke så glad I godis.N
Liker variasjon av vær jeg![]()
Hva om du kunne få all godiset i verden uten å legge på deg, men ikke spist yndlingsretten din mer.
Du får drømmehuset. Men det ligger I en annen del av landet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Er ikke så glad I godis.N
Liker variasjon av vær jeg![]()
Hva om du kunne få all godiset i verden uten å legge på deg, men ikke spist yndlingsretten din mer.
Er gubben med så er det greit for meg! Men kommer ikke gubben med må jeg si nei!Du får drømmehuset. Men det ligger I en annen del av landet?
Nei da blir jeg heller hjemmeEr gubben med så er det greit for meg! Men kommer ikke gubben med må jeg si nei!
du for en drømmereise så lenge du ønsker, men for bare ha med deg folk du ikke liker?
Aldri I livet!!!Nei da blir jeg heller hjemme
Du får ett luksusspa tur i 1 mnd men du må dra med exen
Helt okAldri I livet!!!
Mannen din lager middag en hel uke, men du får ikke røre fjernkontrollen den uka...?
Ja hvorfor ikke...Helt ok
Du får drōmmehuset men må farge håret rosa?
NeiJa hvorfor ikke...
Du får en sydentur for 2, men du må reise med svigermor?
mmm trenger ikke dyrt smykke, men heller ikke sminke XdDu får et dyrt smykke du ønsker deg, men må gå uten sminke et helt år?
Nei, ønsker meg ikke noen spes egenskap så mye...mmm trenger ikke dyrt smykke, men heller ikke sminke Xd
Du for velge en spesiel egenskap, men du for ikke vær med på bursdagene til noen i den familie mer!
NeiNei, ønsker meg ikke noen spes egenskap så mye...
Hva om ingen kunne lyve for deg, men du måtte lyve til alle...
Nei, måtte nok litt mer til en det....Nei
Hva om du fikk 10 000kr men mãtte ha grønt hår i ett år?
Nevvah!!!Nei, måtte nok litt mer til en det....
hva om du hadde fått 20.000, men måtte barbere av deg alt håret?
Ja, har jo en snill svigermorNevvah!!!
Vunnet i lotto men måtte gi halvparten til svigermor
Aldri i livetJa, har jo en snill svigermor
Hva om du fikk 20 tusen, men måtte bade i edderkopper i 10 minutter?
Tror jeg hadde gjort det selv daAldri i livet
Fikk hushjelp i ett ār, men måtte jobbe 1t lenger på jobb hver dag
Pytonslanger er skummelt for små barn, ellers hadde jeg kanskje vurdert det, men nope...Tror jeg hadde gjort det selv da
Fikk en luksusvilla men måtte dele den med en pytonslange som går løs?
går bra med de to bilene vi har , ellers takkHvis svigermor spanderte en bruktbil på deg, men du måtte ha de som middagsgjester hver lørdag og Søndag i et år?
ALDRI I LIVET!!går bra med de to bilene vi har , ellers takk
Du vinner 45 mil i lotto, men må dele vær dag med svigers!
Dette var godt spørsmål faktisk......... spania helt digg, svalbard er jo nydelig plass, men dårlig plass for å drive med hester...så må si neiFått ferievilla i Spania men måtte bo halve året på Svalbard