hva om ditt barn

ORIGINAL: manglende bilag

bedre med tutt enn tommel..

jeg har skjeve tenner og skjev tommel pga tommelbruk..

oi da..skjev tommel og...huff...nei, det vil vi ikke

ORIGINAL: ~Roskva~

Bedre med tutt enn med tommel, derer jeg enig med de fleste andre som har svart deg.

Hva med å knytte tutten fast i senga med ei fin snor, sånn at den DEFINITIVT hører natta til og ikke blir funnet frem i løpet av dagen? Da mister hun sannsynligvis tutten i løpet av natta også, så skaden på tennene blir minimal og avvenningen kanskje går lettere neste gang?

Hun får kun tutten om dagen..men vi har jobbet lenge med den delen der[&:] Også bruker jo lillebroren tutt,og den har hun "lånt" noen ganger og da. Men vi har blitt streng med han og nå..kun natten[:)]

ORIGINAL: Zera

Er jo lett å si: Ta ut tommelen.. For regner med den havner rett i munnen igjen med en gang du går ut..

Tror jeg hadde sett det litt ann, hadde hu ikke sluttet så hadde jeg gitt henne smokken tilbake jeg... Heller smokk en tommel..[:)]

ja, tror det blir med å gi den tilbake om hun ikek slutter. Skal se det litt an og følge mer emd ang den tommelen[:)]

ORIGINAL: Bare Kari

Hadde hatt på go-negl eller noe. Hadde IKKE gitt tilbake tutten, men hadde heller prøvd å avvenne tommelen.

go negl...hva er det?aldri hørt om

ORIGINAL: Nuffelitan

ORIGINAL: tipp

ORIGINAL: Bare Kari

Hadde hatt på go-negl eller noe. Hadde IKKE gitt tilbake tutten, men hadde heller prøvd å avvenne tommelen.

go negl...hva er det?aldri hørt om

Det er et middel du får kjøpt på apoteket, som du smører på neglen(e) til barnet ditt. Det smaker som ørevoks tror jeg [8D] Så da kan det godt hende barnet ditt slutter å sutte på tommelen. Ikke noe godt hvertfall!!!! Jeg har prøvd, for jeg bet mye negler da jeg var liten, og jeg gjør det ikke nå lengre....

Det prøvde vi på jenta vår, men uten hell.
Hun går å vasker hendene sine og så putter hun tommelen i munnen igjen... da smaker det visstnok bare litt ekkelt og ikke veldig ekkelt[:o]
Jeg har smakt på det... og det er seriøst den værste smaken jeg noensinne har kjent[:'(]

Back
Topp