Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Roskva~
Bedre med tutt enn med tommel, derer jeg enig med de fleste andre som har svart deg.
Hva med å knytte tutten fast i senga med ei fin snor, sånn at den DEFINITIVT hører natta til og ikke blir funnet frem i løpet av dagen? Da mister hun sannsynligvis tutten i løpet av natta også, så skaden på tennene blir minimal og avvenningen kanskje går lettere neste gang?
ORIGINAL: Zera
Er jo lett å si: Ta ut tommelen.. For regner med den havner rett i munnen igjen med en gang du går ut..
Tror jeg hadde sett det litt ann, hadde hu ikke sluttet så hadde jeg gitt henne smokken tilbake jeg... Heller smokk en tommel..[:)]
ORIGINAL: Nuffelitan
ORIGINAL: tipp
ORIGINAL: Bare Kari
Hadde hatt på go-negl eller noe. Hadde IKKE gitt tilbake tutten, men hadde heller prøvd å avvenne tommelen.
go negl...hva er det?aldri hørt om
Det er et middel du får kjøpt på apoteket, som du smører på neglen(e) til barnet ditt. Det smaker som ørevoks tror jeg [8D] Så da kan det godt hende barnet ditt slutter å sutte på tommelen. Ikke noe godt hvertfall!!!! Jeg har prøvd, for jeg bet mye negler da jeg var liten, og jeg gjør det ikke nå lengre....