Hva nuuu??

Anis

Gift med forumet
Har 2,5 mnd igjen av læretida mi sånn ca..planla denne graviditeten mtp å bli ferdig for å så kose meg hjemme..men tror dere ikke at det hekkans bekkenet begynte i uke 9 allerede?[>:]
Klarer ikke gå tur eller trene styrke lenger, alt gjør vondt..sykemelding er ikke aktuelt, for jeg nekter å gå ut i perm for å så komme tilbake å ta igjen 2 mnd..går på bassengtrening for gravide 1 gang i uka da..burde kanskje gå til fysio i tillegg?

Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget..syte litt kanskje?[8D]

[:'(] æsj, d hørtes ikke noe særlig ut!

Skjønner at du vil gå ferdig lærlingtida, men du må jo lytte på kroppen også! Fortsett m bassengtreninga, den tenker jeg gjør underverker, går d ikke an å få til enda en i uka a? eller bare dra for å slappe av i bassenget en dag til[;)]

Bær og løft minst mulig, så håper jeg bekkenet holder ut i affal 2 mnd til[;)]

Hva med fysio + å bli tapet, evnt bekkenbelte?

ORIGINAL: Vand

Har ringt til legen for henvisning nu, tape har jeg prøvd - funket ikke, bare klødde[:-] Bekkenbelte skal prøves! De selges på apotek ikke sant?

du burde prøve akupunktur.. det hjalp meg veldig mye når jeg hadde bekkenløsning. 

huff, så kjedelig... jeg fikk og bekkenløsing så tildlig i begge svskapene... har du snakka m legen din om fysio? kan hjelpe!! [:D]

Har du badekar? Varmt bad hjalp veeeldig på meg..[;)] Også hadde jeg prøvd akupunktur! Enig med at du skal prøve å fullføre læretida, men husk at du skal ha bekken igjen etter fødselen og da...[;)]

ORIGINAL: *MissMe*

Har du badekar? Varmt bad hjalp veeeldig på meg..[;)] Også hadde jeg prøvd akupunktur! Enig med at du skal prøve å fullføre læretida, men husk at du skal ha bekken igjen etter fødselen og da...[;)]

varmebasseng funka godt for meg og...[:D]

ORIGINAL: Bebibooms

ORIGINAL: *MissMe*

varmebasseng funka godt for meg og...[:D]

Har ikke badekar nei, får når kjelleren er ferdig(når enn det skjer).
Trener som sagt i varmtvannbasseng[:)]

Jeg vet ikke hva bekkenløsning er, så jeg hopper ut av denne tråden!

God bedring vennen [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Anis

ORIGINAL: Vand

Har ringt til legen for henvisning nu, tape har jeg prøvd - funket ikke, bare klødde[:-] Bekkenbelte skal prøves! De selges på apotek ikke sant?

Apotek eller bandasjebutikker! Du trenger ikke henvisning til fysio, det kan du få i ettertid[;)]

Takktakk alle sammen! Skal ringe til fysio og fikse bekkenbelte ASAP!![:D]

Back
Topp