Hva nå?

Fab4

Elsker forumet
VIP
Legen henviser til gynekolog for å få hjelp.
Vi har prøvd siden MA for 4 år siden.
Hva skjer nå?
 
Legen henviser til gynekolog for å få hjelp.
Vi har prøvd siden MA for 4 år siden.
Hva skjer nå?
Føler med deg. Vi har også prøvd flere år etter MA, og nettopp startet utredning.
Hadde planer om å forholde meg til det offentlige, men klarte ikke vente 6 måneder, så nå har vi startet hjelp hos aleris. Der har jeg hatt en time med ultralyd, jeg har tatt blodprøver etter el, for å konstatere at jeg faktisk har hatt eggløsning, og nå skal jeg til ny blodprøve i morgen, hvor de tar hormonanalyse, samt noe som heter amh, som sier noe om antall egg. Mannen skal også levere sædprøve denne uka.
Dersom hans prøver er normale, er neste steg ultralyd med kontrastvæske, for å se om alt er ok i eggledere osv. Det har jeg hørt er vondt, så gruer meg veldig.
Håper du får den hjelpen du trenger :Heartred
 
Føler med deg. Vi har også prøvd flere år etter MA, og nettopp startet utredning.
Hadde planer om å forholde meg til det offentlige, men klarte ikke vente 6 måneder, så nå har vi startet hjelp hos aleris. Der har jeg hatt en time med ultralyd, jeg har tatt blodprøver etter el, for å konstatere at jeg faktisk har hatt eggløsning, og nå skal jeg til ny blodprøve i morgen, hvor de tar hormonanalyse, samt noe som heter amh, som sier noe om antall egg. Mannen skal også levere sædprøve denne uka.
Dersom hans prøver er normale, er neste steg ultralyd med kontrastvæske, for å se om alt er ok i eggledere osv. Det har jeg hørt er vondt, så gruer meg veldig.
Håper du får den hjelpen du trenger :Heartred
Hvordan har det gått med deg?
 
Hvordan har det gått med deg?
Hei. Jeg har hatt pause fra forumet for å ikke bli gal..
Jeg er fortsatt ikke gravid. Mannens prøver var tipp topp, og jeg ble henvist til gjenomlysing av egglederne. Selvsagt tar det 5 måneder å få time der og, så venter på time 13. mars.
Hvorfan går det med deg?
 
Back
Topp