Hva nå?

Linnis

Glad i forumet
Legen min har satt opp min "siste" kontroll time torsdag 17 desember så skal hun ha ferie i mellomtiden. Har termin 4.januar..hva skjer nå? Jeg husker seriøst så lite fra sist gang (5 år siden) er det noe mere kontroller utover dette ? Ul på sykehuset eller lignende? Sannelig usikker her nå :rolleyes:

Legen min har satt opp min "siste" kontroll time torsdag 17 desember så skal hun ha ferie i mellomtiden. Har termin 4.januar..hva skjer nå? Jeg husker seriøst så lite fra sist gang (5 år siden) er det noe mere kontroller utover dette ? Ul på sykehuset eller lignende? Sannelig usikker her nå :rolleyes:
Skal vel settes opp time rundt termin i tilfelle du går på overtid så du blir henvist til sykehuset. Det ble hvert fall gjort med meg sist gang, men fikk ikke bruk for timen :)

Jeg skal på Kontroll nå den 11 , og så setter vi opp en 31 desember (siden hun er der 30&31 ). Jeg har termin 1 januar . Det blir vel siste JM time den 31 hvis jeg enda er gravid da, å etter det så er det vel sykehuset som tar kontrollene kanskje ? Aldri gått lengre enn uke 38 så vet ikke hvordan det foregår .

Kontroll uke 38, 40 og 41 dersom du kommer så langt Ikke noe standard ul nei

Skal til lege for uke 36 kontrollen i morgen, så innskriving på føden dagen etter :) så er siste jordmor time uke 38 21 desember. Så er det bare å se om det blir satt opp noen kontroll i uke 40 eller ikke i morgen

Jeg får time fra gang til gang hos jm og har nå neste kontroll på tirsdag 36+5, så får vi se næringslivet setter opp neste.

Jeg har neste time 18. Desember, er da 38+1.. Vet ikke hva som skjer etter det. Vi tar bare én time om gangen :)

skal på Ul sykehuset til fredag, så regner jeg med at de setter meg på Ul enten rett før jul eller rett etter Jul så har jeg JM den 28 des. Så er jeg satt på Jm på termindatoen, men sykehuset har sagt at ungen skal være ute av magen min uansett før den tid....;P

Har time neste uke (35), også regner jeg med det ikke blir før over nyttår? I uke 38? Med mindre det er noe spesielt.. Leie eller det der sukkeret da..

Jeg har time neste torsdag (36+0), så da regner jeg med at jeg skal ha ny time uke 38 eller noe, men det blir i slutten av jula da, så bare håper jm er på jobb da:-)

Okey, takk for svar damer :) får høre med legen min rett og slett hva plana blir :)

Back
Topp