Hva mener du?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
hva har vært det beste og det værste hittil i svangerskapet?

Værste er alle kynnere..
Beste er at tiden flyr og jeg til tider glemmer svangerskapet:)

Det værste er kvalmen som har hengt lenge i og det beste er å kjenne gullet sparke i magen hver dag

Det beste var den positive testen, at tiden går fort, sparkene og at det er siste gang jeg utsetter kroppen min for dette. Det verste er at kroppen er i elendig form, og at humøret preges av dette.

Det verste er at jeg var så kvalm og kastet opp i det første trimester og at jeg er så mye trøtt og sliten. Det beste er definitivt spenningen om hvem som befinner seg i magen min og alle sparkene og bevegelsene til lille bebisen :)

Verste: Treig mage
Beste: Kjenna liv , og at eg e i SUPER form ;)

Det beste må jo være å daglig kjenne liv til lillingen.
Det værste er utvilsomt kynnerne og at det begynner å bli vondt oppi ribbeina. Kjenner at det begynner å bli blåmerker på innsiden på en måte :confused: Det har ikke skjedd så tidlig før! :eek:

REDIGERT: Jeg glemte MIGRENEN og HODEPINEN!!
Herregud, som jeg har slitt med det...
men har fått ganske god kål på den i det siste, så glemte det jo helt, og det er jo positivt :D
Hands up for magnesium og 50% sykemelding! (jobber halve dager nå)

Last edited:
Det beste er spark og det værste er ryggen som plager meg

Beste : spark værste: bekkenløsning

Det beste er å kjenne spark fra den lille frøkna der inne, og at jeg er i god form :)
Det værste var trøttheten i starten, var fullstendig tiltaksløs :confused:

Det beste er at jeg foreløpig klarer å funke rimelig bra på jobb, og alle bevegelsene fra lillegull.
Det verste er definitivt den kraftige luftveisinfeksjonen jeg har slitt med i flere uker nå.

Det verste er at nerver i bekkenet er i klem slik at jeg får nummenhet og smerte i låret. Det beste er at jeg ellers er i super form, og at jeg nyter å kjenne liv ♡

Det beste er alle spark og bevegelsene til babyen :-)
Det verste er all kvalmen som henger i fortsatt :-(

Beste-se magen vokse og sparkene
Verste- kvalmen og trøtt

Back
Topp