Hva mener du om danseband-musikk?

*Labambie

Forumet er livet
Stort sett alle jeg kjenner synes det er driiiiitharry og dritt og det hagler med mindre pene adjektiver... [8D] Allikevel er det de som er først på dansegulvet når det spilles slik musikk... [8D]
Er jeg den eneste i verden som synes det er fengende og morsomt?

Og for meg er det barndomsminner... Vikangarna bl.a er for meg barndommens sommerfester.... [:D][:D][:D][:D]

Jeg er enig med vennene dine! Harry og småtragisk.. Men smaken er som baken, og mange misliker min musikk! :)

it suuuucks[8D] får kløe bare etter noen sekunder asså

Jeg kan ikke si jeg synes det er "bra", men er morsom festmusikk[:D]
Er stort sett sanger alle kan/lærer seg fort så man sitter å synger med.

jeg liker mye country, og elsker å danse til danseband[:D] vokst opp med d[8D] hører ikke på d til vanlig da[;)]

Min far digger det, det sier vel sitt [8D]

Minner meg om lange bilturer og kvalme, desverre.

ORIGINAL: Leamusa

ORIGINAL: Krøsamaia

Min far digger det, det sier vel sitt [8D]

Minner meg om lange bilturer og kvalme, desverre.

hehe, samme her [:D][:D][:D]
men jeg liker det, bittelitt [8D]

Im there whit you,det er noe med det.

Selvom jeg ikke hører på det daglig,så setter jeg virkelig pris på det i visse sammenhenger ja,typ slektstreff,bryllup,etc etc [8D]

ORIGINAL: Lagerleder Lågel

Jeg liker det ikke og danser aldri etter den typen musikk, men det er jo bare min smak. Hvis andre vil høre på det forlater jeg ikke rommet av den grunn, det er jo ikke sikkert de liker "min" type musikk heller.

skal være enig m deg der.... jeg danser sjeldent,men synes d er koselig fest musikk,og mange fengende melodier

På fest er det kult, skaper goood stemning [:D] men er ikke noe jeg setter meg ned før å høre på alene [8D]

ORIGINAL: Leamusa

Sier meg enig ![:)]

Synes det er morsomt jeg[:D]

1 helg i året har vi skikkelig storfest her hvor jeg bor! Hvor alle i bygda samles på fotballbanen.. og der kommer det dansband[:D][:D] Er ikke den som hopper ut på dansegulvet.. men kjenner at rockefoten begynner å takte[:)][8D]

Ja, det er harry.. men også kult i noen anledninger[;)]

Back
Topp