Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *SusieQ*
White trash: Ustelt og kvapsete, utbleika hår, fett hår, skitten t-skjorte/singlet, joggebukse, utgåtte joggesko og vulgær personlighet.
Harry: Leopardmønster og gull stash. Hockeysveis med hestehale, tresko og cowboyboots, skinnvest.
ORIGINAL: Senator Malin
White trash: Skitten, billig, ustelt, rotete på utsiden av huset (sier bare utsiden siden det bare er det jeg ser). Hvit helsetrøye osv..
Harry: Rånere, snus, crocs, sidecut på langhårete jenter, Volvo type 240 o.l, verdal`n og verdalinger, rulletobakk, klesmerker som f.eks Fox, Åge Aleksandersen, buffalosko, grilldress, campingvogn
ORIGINAL: liseluuv
ORIGINAL: Senator Malin
White trash: Skitten, billig, ustelt, rotete på utsiden av huset (sier bare utsiden siden det bare er det jeg ser). Hvit helsetrøye osv..
Harry: Rånere, snus, crocs, sidecut på langhårete jenter, Volvo type 240 o.l, verdal`n og verdalinger, rulletobakk, klesmerker som f.eks Fox, Åge Aleksandersen, buffalosko, grilldress, campingvogn
HELT enig! + onepiece/kosedress i offentlighet, langhåra mannfolk med måne! Må og legge til TYNNE gutter med litt stram bukse og DIGER wu-tang/No Fear hettegenser (gjerne 2 utenpå hverandre, for å se større ut)[&:]
ORIGINAL: *SusieQ*
White trash: Ustelt og kvapsete, utbleika hår, fett hår, skitten t-skjorte/singlet, joggebukse, utgåtte joggesko og vulgær personlighet.
Harry: Leopardmønster og gull stash. Hockeysveis med hestehale, tresko og cowboyboots, skinnvest.
ORIGINAL: Imogene
Så jeg kjører rundt i et tragisk bilmerke jeg..... Haha, dummeste jeg har hørt på lenge [:D]
ORIGINAL: blondineRæka
white trash:
løshår som ikke er klipt til i det hele tatt og bare henger der og ser fake ut...
Crocs,
joggebukse og hettegenser på byen,
rotete utenfor huset,
klær som ikke passer til størelsen på kroppen,
tyggi,
bakesnus på jenter,
knall farge på øyenskyggen som bare er hevet på uten mål og mening,
dyremønster på klær.
Harry:
Gammel Volvo
Rune rudberg
Eddy medusa
Dansband musikk
genser med tragiske bilmerker (volvo, opel osv)
halvfeite mannfolk med buksa nede på rompa så halve sprekken synes og alt for stram t-sjorte
Grilldress
Campingvogn
Rånere