Hva mener DU er white trash og hva er harry?

*Labambie

Forumet er livet
Fortell nå. Hva er trashy/white trash i dine øyne og hva er harry.

Harry - Dongeri vest,millitær mønster klær

Det var det jeg kom på i farten...[:)]

White trash: Ustelt og kvapsete, utbleika hår, fett hår, skitten t-skjorte/singlet, joggebukse, utgåtte joggesko og vulgær personlighet.

Harry: Leopardmønster og gull stash. Hockeysveis med hestehale, tresko og cowboyboots, skinnvest.

ORIGINAL: *SusieQ*

White trash: Ustelt og kvapsete, utbleika hår, fett hår, skitten t-skjorte/singlet, joggebukse, utgåtte joggesko og vulgær personlighet.

Harry: Leopardmønster og gull stash. Hockeysveis med hestehale, tresko og cowboyboots, skinnvest.

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv! [:D]

ORIGINAL: Senator Malin

White trash: Skitten, billig, ustelt, rotete på utsiden av huset (sier bare utsiden siden det bare er det jeg ser). Hvit helsetrøye osv..

Harry: Rånere, snus, crocs, sidecut på langhårete jenter, Volvo type 240 o.l, verdal`n og verdalinger, rulletobakk, klesmerker som f.eks Fox, Åge Aleksandersen, buffalosko, grilldress, campingvogn

HELT enig!  + onepiece/kosedress i offentlighet, langhåra mannfolk med måne! Må og legge til TYNNE gutter med litt stram bukse og DIGER wu-tang/No Fear hettegenser (gjerne 2 utenpå hverandre, for å se større ut)[&:]

Whitetrash: Hotpants i jeans, brettet opp og kort, stram topp. Leopardmønster, masse sminke, høyt hr(Hu kona til Al Bundy)

ORIGINAL: liseluuv

ORIGINAL: Senator Malin

White trash: Skitten, billig, ustelt, rotete på utsiden av huset (sier bare utsiden siden det bare er det jeg ser). Hvit helsetrøye osv..

Harry: Rånere, snus, crocs, sidecut på langhårete jenter, Volvo type 240 o.l, verdal`n og verdalinger, rulletobakk, klesmerker som f.eks Fox, Åge Aleksandersen, buffalosko, grilldress, campingvogn

HELT enig!  + onepiece/kosedress i offentlighet, langhåra mannfolk med måne! Må og legge til TYNNE gutter med litt stram bukse og DIGER wu-tang/No Fear hettegenser (gjerne 2 utenpå hverandre, for å se større ut)[&:]

Heeeelt enig[:)][&:]

ORIGINAL: *SusieQ*

og for mye solpudder i for mørk nyanse....

Ed Hardy.
Militærmønster på klær og tilbehør.
For mye sminke.
Ihelbleika hår.
Smirnoff Ice.
Flammemønster på klær og tilbehør.
Fashion Diva.

All of the above er harry OG white trashy.

ORIGINAL: lmk88

I følge dere så er jeg både white trash og harry... Kult[:D]

æ også [8D] æ har næmli crocs[8D]

Så jeg kjører rundt i et tragisk bilmerke jeg..... Haha, dummeste jeg har hørt på lenge [:D]

Volvoen og campingvogna står klar uttfor her, så det er ikke håp for meg [:-][:D]

Men ja... en god miks av de to.

Tresko.
Svenskehandel.
Navlering.
Rosa sminke.
Ihelbleika hår.
Skittent hår.
Hår under armene på jenter.
For små klær, spesielt for små jeans som gjør at fett tyter alle veier på magen.

ORIGINAL: Imogene

Så jeg kjører rundt i et tragisk bilmerke jeg..... Haha, dummeste jeg har hørt på lenge [:D]

Volvo er den tryggeste bilen [;)]
Så da kjører vi safe!

White trash: Feilbleika hår (gult) med svart ettervekst ned til øra, bustete bryn, skitt under neglene, gæmlisbil som har ulik farge på alle delene av karosseriet med sånn sinnsykt lydhorn, "horesminke", trange, utvaska hettegensere, røyking

Harry: Piggtrådtattoo rundt overarma, et hus med bare ikeamøbler av plast, gamle volvoer, råning, fotball..

ORIGINAL: blondineRæka

white trash: 
løshår som ikke er klipt til i det hele tatt og bare henger der og ser fake ut...
Crocs,
joggebukse og hettegenser på byen,
rotete utenfor huset,
klær som ikke passer til størelsen på kroppen,
tyggi,
bakesnus på jenter,
knall farge på øyenskyggen som bare er hevet på uten mål og mening,
dyremønster på klær.

Harry:
Gammel Volvo
Rune rudberg
Eddy medusa
Dansband musikk
genser med tragiske bilmerker (volvo, opel osv)
halvfeite mannfolk med buksa nede på rompa så halve sprekken synes og alt for stram t-sjorte
Grilldress
Campingvogn
Rånere

SIIGN alt![8D]

Han her kommer også med på lista! Hehehehe......

Kesha er whitetrash! 

HAhahaha Eddie MEduza er AWESOME !

Back
Topp