Hva mener dere?

[;)] syns det er fornuftig å planlegge to mnd fremover, jeg! er tross alt en fødsel du planlegger! og det er ikke så mye man egentlig kan planlegge, så det som kan, bør planlegges mens du fortsatt er i form til det.
selv var jeg tidlig klar, for man kan alderi vite! fordi om man gjerne går over, kan man ikke vite om babyn kommer før...
hadde bag klar til jul, med mine ting, og en liste over hvem som skulle ha beskjed når, og alle papirene mine. og tulla kom ikke før 9 februar!

Enig,enig og atter enig...med deg!!![;)]
Her hjemme hos oss har det vært en "regel" det at fra 2uker før termin,blir ikke ting planlagt noe spesielt om ikke vi begge er med!
Og det har vi vært enige om nesten fra vi har visst om graviditetene...
Greit han sikkert blir litt furt for det,men han vil nok være uendelig takknemelig om det skulle skje den kvelden/natta.
Ellers så får du si ifra at du får bli med på julebordet du også,slik at dere reiser sammen til føden derfra om det skulle skje noe...
Ihvertfall,STÅ PÅ KRAVA DINE!!!

jeg skjønner deg veldig godt...men snakker du ordentlig med han og sier hva du føler og at du har fått 100% støtte av oss her inne...selv om vi er en gjeng med gravide damer i samme situasjon[:D] men du kan si at her om dagen kom kjæresten min og sa helt av seg selv og sa at han ikke skulle drikke i hele desember og det er bra sagt men vet du hva....det skulle bare mangle.....vi er to om det...[:)] jeg skjønner at han gjerne vil men herregud...det er en måned i livet hans...og han venter sin lille prinsesse..det kommer flere julebord...men en fødsel er vel litt spesiell å gå glipp av..venninna mi fikk blødning tre uker for tidlig og typen hennes lå i telt med alle kameratene og hørte ikke det ringte...dritings...det angrer han så jævli på....man vet aldri....lykke til begge to[:)]han skjønner det nok når han ser hvor stor du er da...[:D]

Ja, nå er det blitt sånn at han ikke skal på julebord!!!! [:D][:D][:D]

Hilste han fra deg jeg Betamor..... Neida, men nå er det i orden og det er deilig!!!![:D][:D]

Gi Mariusgullet mitt en goklem fra tante!!![:D]

Nei, du er ikke hysterisk..
Mannen min skal også på julebord 3 uker før min termin, med overnatting 2 timer unna..og med ferge..( som ikke går på natta)
Han vil jeg skal bli med..Men jeg vet ikke om jeg har lyst å sitte på ei øy høygravid..
Men vi har meldt oss på julebordet,, så får vi bare se an formen min til den tid kommer..

Men å være edru er et krav..Det er ikke vits i å bli engstelig..Han skal tenke på deg å gjøre det som føles trygt for deg..

Klem

Jeg har termin 30 des, familien min kommer yil oss for og feire jul og nytt år og samboeren min har lovt at han ikke sakl drikke seg full. Mamma har sakt at hun kan kjøre vist han har lyst på ei pils nyttårsaften. Helt greit for meg bare han ikke blir dritings. Sikkert ikke gøy og ta med en dritings pappa på føden.
Glad bare han holder seg hjemme jeg. Håper bare gutten min kommer når han er hjemme og ikke på dag tid når han er på jobb!!

Jeg må innrømme at jeg ikke hadde likt om min kjæreste hadde gjort det! Vil helst at han skal være tilgjengelig hele tiden... orker ikke tanken eigang på at noe skal skje uten at jeg kan få tak i ham!

Det var bra!!! [:D]

Back
Topp