krølle..
Gift med forumet
skal ha ny tv benk og sofabord....finner mange fine..men det er jo alltid et dilemma!!!
problemet er at tv'n er er 146 cm bred og vil helst ha en som er bredere....
OG så har jo selvfølgelig en stygg sub som mannen må ha i stua...den er 35 cm høy og 55 dyp/bred...så denne skal VEKK(inni skap iallefall....)
men hadde det vært stygt eller fint å ha 2stk sånne ved siden av hverandre?? (passer ikke så veldig bra på mål egentlig) det var 117 ca bred.
pluss at det var salong bord i samme serie som jeg likte.....[:D][:D]

sofabordet.....
eller så så jeg denne på møbelringen sine nettsider...men...finner ikke den tv benkes noen plass...er ikke det litt rart at de har bilde av det uten å selge det????? likte ikke sofabordet da....

eller har dere sett noen fine bord/tv benker på noen andre nettsider??
linker er bra!!!
problemet er at tv'n er er 146 cm bred og vil helst ha en som er bredere....
OG så har jo selvfølgelig en stygg sub som mannen må ha i stua...den er 35 cm høy og 55 dyp/bred...så denne skal VEKK(inni skap iallefall....)
men hadde det vært stygt eller fint å ha 2stk sånne ved siden av hverandre?? (passer ikke så veldig bra på mål egentlig) det var 117 ca bred.
pluss at det var salong bord i samme serie som jeg likte.....[:D][:D]

sofabordet.....

eller så så jeg denne på møbelringen sine nettsider...men...finner ikke den tv benkes noen plass...er ikke det litt rart at de har bilde av det uten å selge det????? likte ikke sofabordet da....

eller har dere sett noen fine bord/tv benker på noen andre nettsider??
linker er bra!!!