hva mener dere???

krølle..

Gift med forumet
skal ha ny tv benk og sofabord....finner mange fine..men det er jo alltid et dilemma!!!

problemet er at tv'n er er 146 cm bred og vil helst ha en som er bredere....
OG så har jo selvfølgelig en stygg sub som mannen må ha i stua...den er 35 cm høy og 55 dyp/bred...så denne skal VEKK(inni skap iallefall....)

men hadde det vært stygt eller fint å ha 2stk sånne ved siden av hverandre?? (passer ikke så veldig bra på mål egentlig) det var 117 ca bred.
pluss at det var salong bord i samme serie som jeg likte.....[:D][:D]

sofabordet.....

eller så så jeg denne på møbelringen sine nettsider...men...finner ikke den tv benkes noen plass...er ikke det litt rart at de har bilde av det uten å selge det????? likte ikke sofabordet da....

eller har dere sett noen fine bord/tv benker på noen andre nettsider??
linker er bra!!!

Vet ikke om noen andre, men er ikke sikkert det blir så dumt å ha de to første ved siden av hverandre. Veldig koselige møbler:)

ORIGINAL: Kattepus

Vet ikke om noen andre, men er ikke sikkert det blir så dumt å ha de to første ved siden av hverandre. Veldig koselige møbler:)

syns og de er koslige...bare de passer i hvitfargen... har en veldig stram stil fra før i stua...så vil myke opp litt..skulle egentlig bare bo oss inn litt før vi kjøpte oss nytt..men flytta inn før jul ifjor!![&o][:o]

Synes de har mange fine på Ikea i den "stramme" hvite stilen, du kan jo bygge sammen sånn du vil ha det selv[:)][;)]

Jeg synes det hadde blitt litt klomsete å hatt to ved siden av hverandre. Da ville jeg heller leta etter en stor som har litt mer helhet enn to like.
Synes de var stilige de *lima* la ut jeg. Og ikea har også mange supre kombinasjoner.

ORIGINAL: *lima*

Hva med en av disse fra Kontinentmøbel:

Disse er 180 cm bred[;)]

fine...men passer ikke inn i stua vår..[8|][8|]
vil ha litt tre møbler.. ikke så stramme...

ORIGINAL: kate

Jeg synes det hadde blitt litt klomsete å hatt to ved siden av hverandre. Da ville jeg heller leta etter en stor som har litt mer helhet enn to like.
Synes de var stilige de *lima* la ut jeg. Og ikea har også mange supre kombinasjoner.

har leta meg ihjel..men finne ingen jeg liker så bra....men tror vi skal se på de "live" for å se..tror ikke det blir så galt,.....egentlig.... men mp evnt ha basskassa mellom for får den ikke inni...så blir ikke helt klistra sammen liksom.

hmmm ikke lett altså,men jeg og tror det blir litt mye med to ved siden av hverandre men de var  jo kanll fine da. Men prøv og ring til butikken og hør om den du ikke fant på nettbutikken,de har den sikker inne.
tror jeg hadde godt for den jeg,hvis de har den[;)][:)]

De var veldig fine, men lista på bodet øverst går jo litt ut hvis du skjønner[8|] Så da blir det jo en glippe mellom de når de står ved siden av hverandre.

er det amadeus tv benk? har tv benk,hjørnevitrineskap,kommode og speil i den serien.. måtte bestilles fra møbelringen.. hadde ikke på lager nesten noe fra amadeus serien

Jeg har den øverste tv-benken, og er superfornøyd med den[:)]
Veldig praktisk at det er dør og skuffer, sånn at ingen små fingre så lett
fål lekt med ledninger o.l.
Og i skuffene er det akkurat plass til dvd`er.
Og har hyllene i samme serie[:)]

Back
Topp