Hva mener dere?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Datteren min er hos pappaen sin torsdag til fredag den ene uka og torsdag til søndag neste uke.

Hvor mange overnattinger er dette i mnd?

Det kommer jo an på hvor mange dager det er i mnd og hvilken dato ukedagene faller på. Det kan vel variere fra mnd til mnd om det er 6/8 overnattinger?? :)

Man regner et snitt av hvor mange dager barnet er der iløpet av 14 dager. Det er hvertfall det de gjør på nav her.

Man regner et snitt av hvor mange dager barnet er der iløpet av 14 dager. Det er hvertfall det de gjør på nav her.

Ja, ikke sant? Skulle jo tro det.. På feltet vedr spørsmål om overnatting har jeg alltid trykket på kolonnen 4-8,99 overnattinger.. For han har henne på 8 overnattinger.. Men bf skriver 8-10 overnattinger.. Og det mener jeg er feil.

Jeg valgte også å beregne mer nøyaktig.. Istede for å velge 4-8,99 overnattinger.. Da fylte jeg ut samvær også i julen, påsken, vinterferie osv..

Og det var det et spørsmål som gikk på : hvor ofte overnatter barnet hos bidragspliktige pr 14 dag. Svaret er 4.

Hvordan kan da bf klare å få igjennom at han har henne 8-10 dg?

Skjønner ikke noe jeg.. Trodde regnestykket var enkelt :)

De kan da vel ikke gå inn å se for måned for måned? Endrer seg jo fra år til år det...

Ja, ikke sant? Skulle jo tro det.. På feltet vedr spørsmål om overnatting har jeg alltid trykket på kolonnen 4-8,99 overnattinger.. For han har henne på 8 overnattinger.. Men bf skriver 8-10 overnattinger.. Og det mener jeg er feil.

Jeg valgte også å beregne mer nøyaktig.. Istede for å velge 4-8,99 overnattinger.. Da fylte jeg ut samvær også i julen, påsken, vinterferie osv..

Og det var det et spørsmål som gikk på : hvor ofte overnatter barnet hos bidragspliktige pr 14 dag. Svaret er 4.

De kan da vel ikke gå inn å se for måned for måned? Endrer seg jo fra år til år det...

Men det er vel minimum 4 uker på en mnd, så da blir det jo 8. Noen ganger er det nesten 5 uker og da blir det jo ikke helt feil med 8-10 heller?
Hva sier nav da?

I juli f.eks blir det vel 9 om man ikke tenker ferie osv

Har nav regnet det ut for dere eller gjør dere det bare selv?

På 14 dager:¨

torsdag-fredag + torsdag-søndag = 4 overnattinger

28 dager gir da 8 overnattinger.

Måneder har alt fra 28-31 dager og spørs hvordan hans dager treffer i måneden :)

Back
Topp