Hva mener dere?

Rakel

Glad i forumet
Mandag reiser vi til Danmark på ferie. Reiser i dåp i kr.sand tidlig søndag. Mannen reiser på guttetur i morgen og blir vekke hele dage + lørdag. Jeg kjenner jeg blir irritert og forbannet på at han reiser på guttetur rett før vi skal på ferie. Når har han tenkt å pakke? Alltid er det jeg som må pakke til oss alle. Begynner å bli mange å pakke til etterhvert....
Syns dere det er ok av ham å reise? Er det teit av meg å bli irritert?

hadde blitt ganske irritert jeg og. du får pakke til deg og barn, så får han passe å seg selv

Kansje litt egoistisk spør du meg[:@] Neste gang dere skal på ferie kan jo du dra på jente tur like før[:D] Å har jeg vært deg har jeg i allefall ikke gidda å pakka får han uansett. Har han heller fått godt naken så har han kansje lært[:D] Stå på ditt[:)]

Takk. Det er godt å høre at det ikke er meg som er helt tullete. Jeg pakker til meg og ungene jeg, så får han gjøre det han vil[:@] Ingen dum ide å ta en jentetur neste gang vi skal på ferie

ORIGINAL: Rakel

Takk. Det er godt å høre at det ikke er meg som er helt tullete. Jeg pakker til meg og ungene jeg, så får han gjøre det han vil[:@] Ingen dum ide å ta en jentetur neste gang vi skal på ferie

Jepp gjør d[:D] Å hvis han sier noe så si at du desverre ikke er mora hans[:)] 

Skjønner deg godt jeg...... det er sånn her og. Jeg har nesten ikke sett han på 3 uker for han har jobbet så mye og farta hit og dit. På søndag skal vi ha barnedåp. Han har ikke løftet en finger i forhold til det. Og så ringte han nå og skulle ut og drikke øl med gutta i kveld. Og så har han bedt folk på besøk i morra!!! GÆÆRN VØTT!!!! [;)]
Men neste uke skal jeg ut med jobben og da har jeg tenkt å være ute leeeeeeeeeeeeeeeeeeenge [:D][:D][:D]

Enkelte mannfolk er sånn dessverre...kjente jeg ble skikkelig irritert når jeg leste dette...[:@] Sier bare stå på krava og pakk kun til deg og barna....du er tross alt ikke mammaen hans...så skal du se om han kanskje forandrer seg[;)]

Back
Topp