Hva mener dere?

Absolutt ikke greit! Hva har de tenkt å si/gjøre hvis noe går galt? Nei, dette var utrolig korttenkt av dem. Hadde vært noe annet om det var i uke 15 og dere selv ikke hadde noe ønske om å annonsere det først.
Akkurat det jeg tenker og!! Jah.. Er helt enig med deg assa!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det verste er jo at vi sa at det er hemmelig, og de sa at de skjønte det!

Blir litt irritert på folk som bake kaster alt ut på facebook. Er dere som må velge om det skal ut der.

Jeg har en søster som hele tiden har lagt ut bilder av min sønn, jeg har blitt veldig sur for at hun skal forstå det. Har forklart at når jeg ikke legger ut bilder av ungen min så skal ingen andre gjør det. Det er vår ting å kjøre, andre kan dele sine nyheter og sine bilder. Men trenger ikke å legge ut andre sitt. Det er mangel på respekt og personlig overtrampelse. Jeg hadde nok bedd dem fjerne det til dere er klar til å offentlig gjøre det selv.

Ja, de visste det! Og sa at de ikke skulle si det til noen.!

Det er rett og slett respektløst!!! Ihvertfalll siden dere sa det var hemmelig!!! Hadde klikka i vinkel på dem!! Og kanskje holdt kjønn og navn hemmelig for dem og presisert at det var pga mistro til dem!! Det minste de bør gjøre er å slette det, og det umiddelbart!!!
Mora til sambo sa det på syklubb forrige svangerskap og etter det har jeg veldig vanskelig for å stole på henne igjen!!!

Åh gur jeg hadde blitt så sint...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg hadde blitt forbanna! Det der er bare noe folk ikke gjør.

Uhørt, respektløs, tankeløst! Skulle tru voksne mennesker visste bedre...

Det verste er jo at vi sa at det er hemmelig, og de sa at de skjønte det!

Så utrolig dårlig gjort! Jeg må si meg enig i de andre kommentarene her. Dette burde de virkelig ikke gjort, skikkelig respektløst. Det kan ikke unnskyldes som tankeløst/en glipp heller, når dere har sagt at det er hemmelig. Dere har lov å bli sinte, og dere bør si tydelig i fra om hvor ugreit det er!

Jeg skjønner hva dere sier!! Men da blir hun sånn at hun ikke tror at vi er glad i henne mer, eller at vi er sinte på henne! Men det er vi jo ikke!!

Jeg hadde blitt raaaaasende! Er min nyhet å fortelle og jeg velger hvem som skal vite det og hvordan.
Sier jeg det til noen og ber de holde stilt om det så regner jeg med de gjør det og.
Å sender jeg SMS til noen å forteller det er det IKKE greit om de svarer på veggen på facebook feks.
Man svarer i samme kanal og respekterer andre privatliv.

Jeg hadde blitt raaaaasende! Er min nyhet å fortelle og jeg velger hvem som skal vite det og hvordan.
Sier jeg det til noen og ber de holde stilt om det så regner jeg med de gjør det og.
Å sender jeg SMS til noen å forteller det er det IKKE greit om de svarer på veggen på facebook feks.
Man svarer i samme kanal og respekterer andre privatliv.
Jaa, absolutt! Blir veldig feil om de skal svare på fb ja ;o men vi sier alltid at det er både hemmelig og tidlig!

Jaa, absolutt! Blir veldig feil om de skal svare på fb ja ;o men vi sier alltid at det er både hemmelig og tidlig!

Jeg fortalte mamma å de det første gangen i uke 5 å de sa det til mange, og de som ikke viste det da fikk vite det av henne når jeg hadde MISTA. snakk om å kreve oppmerksomhet.. Suge til seg alt av oppmerksomhet man kan få på andre sin bekostning. Det er så frekt. Sa klart ifra til henne at dette var skuffende og jeg kunne ikke stole på henne. Hadde flere ganger bedd henne holde stilt å ikke si det til flere men alikevell gjorde hun det!
Så andre gangen fikk hun ikke vite noe før vi var i syden 3 mnd etter jeg hadde mista i uke 11.
Da ble HUN skuffa, pff.. Slik er det om man ikke kan stole på folk lengre.

Nei man skal respektere at det er andres nyhet å fortelle. Jeg har aldri tatt fra veninnene mine gravidnyheten deres. Det får de velge å fortelle folk selv, er jo ikke min ting å fortelle :P

Så om noen skriver på face og gratulerer meg med baby når ungen er født før jeg får annonsert det såååå får de nok høre det. Jeg er streng på dette :P

Jeg fortalte mamma å de det første gangen i uke 5 å de sa det til mange, og de som ikke viste det da fikk vite det av henne når jeg hadde MISTA. snakk om å kreve oppmerksomhet.. Suge til seg alt av oppmerksomhet man kan få på andre sin bekostning. Det er så frekt. Sa klart ifra til henne at dette var skuffende og jeg kunne ikke stole på henne. Hadde flere ganger bedd henne holde stilt å ikke si det til flere men alikevell gjorde hun det!
Så andre gangen fikk hun ikke vite noe før vi var i syden 3 mnd etter jeg hadde mista i uke 11.
Da ble HUN skuffa, pff.. Slik er det om man ikke kan stole på folk lengre.

Nei man skal respektere at det er andres nyhet å fortelle. Jeg har aldri tatt fra veninnene mine gravidnyheten deres. Det får de velge å fortelle folk selv, er jo ikke min ting å fortelle :P

Så om noen skriver på face og gratulerer meg med baby når ungen er født før jeg får annonsert det såååå får de nok høre det. Jeg er streng på dette :P
Haha, hun blir skuffa? Skjønner deg utrolig godt!! Jeg er og sånn. Jeg hadde aldri sagt videre om en ut ca mine venner hadde vært gravid.

Tenker at om noe som helst skulle gå galt, skal dem fint få lov til og forklare det selv..!!

Haha, hun blir skuffa? Skjønner deg utrolig godt!! Jeg er og sånn. Jeg hadde aldri sagt videre om en ut ca mine venner hadde vært gravid.

Tenker at om noe som helst skulle gå galt, skal dem fint få lov til og forklare det selv..!!

Haha ja faktisk..:P
ja er helt enig :)

Jeg skjønner hva dere sier!! Men da blir hun sånn at hun ikke tror at vi er glad i henne mer, eller at vi er sinte på henne! Men det er vi jo ikke!!

For noe piss. Jeg hadde sagt ifra. Det handler ikke å være glad i, det handler om respekt.

-Taster fra appen-

Hehe, blir så oppgitt av sånne! :p
Akkurat som om det er en konkranse om å skrive det først, en slags skrytegreie! Synes det er korttenkt av den som gjør det slik.

Har hørt om ei som lå og fødte, så møtte ei venninne hennes far i ganen. Noen minutter senere lå det en gratulasjon på facebook! De nybakte foreldrene fikk altså ikke gleden av og fortelle nyheten til venner og familie først. IDIOTISK!

Jeg kommer til å gi streng beskjed til de vi forteller om graviditeten til, at dette er noe vi vil fortelle om selv, så helst ikke rop det ut.
I tillegg, når fødselen nærmer seg, kommer jeg til å endre innstillingene på facebook, slik at ingen innlegg kommer på veggen min før jeg har godkjent det! :)

Akkurat som om det er en konkranse om å skrive det først, en slags skrytegreie! Synes det er korttenkt av den som gjør det slik.

Har hørt om ei som lå og fødte, så møtte ei venninne hennes far i ganen. Noen minutter senere lå det en gratulasjon på facebook! De nybakte foreldrene fikk altså ikke gleden av og fortelle nyheten til venner og familie først. IDIOTISK!

Jeg kommer til å gi streng beskjed til de vi forteller om graviditeten til, at dette er noe vi vil fortelle om selv, så helst ikke rop det ut.
I tillegg, når fødselen nærmer seg, kommer jeg til å endre innstillingene på facebook, slik at ingen innlegg kommer på veggen min før jeg har godkjent det! :)

ÅHERREGUD .. Hadde noen gjort det mot meg hadde jeg flydd i flint!!..

Det var en god idè! Kanskje jeg og skal gjøre det!!

Argh, noen ganger er folk bare så ubetenksomme! Si ifra på en ordentlig måte. Det hadde jeg gjort. Men du får huske på at de egentlig bare er hoppende glade og stolte over det som skal komme så det er jo greit å ikke la hormonene løpe helt løpsk, he he. Lykke til :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp