http://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ter-gravide-blir-sykmeldte-for-lett/10128912/
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SignererTror at sykemeldingen er reell i de fleste tilfeller, men er nok også endel som utnytter det
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Enig med deg.Jeg føler veldig mange tar for lett på dette med sykemelding i svagerskap. Ofte kan man klare mye med tilrettelegging, men selvsagt må man se hvert tilfelle forskjellig. Det er mange som absolutt ikke greier å jobbe av forskjellige grunner, men det er også sykemeldte folk som er friskere enn de som jobber
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Veldig enig i det du sier. Jeg følte med forhåndsdømt at jeg var sykemeldt siden jeg var gravid ikke sykemeldt siden jeg var syk. Heldigvis hadde jeg en arbeidsplass som tilrettela godt for meg, hadde hjemmekontor og fleksibel arbeidstid, jobbet mye på kveldene for da var jeg i bedre form.Jeg håper og tror de fleste som er sykmeldte virkelig trenger sykemeldingen, men jeg må innrømme at jeg tenker mitt når 100% sykemeldte står og baker hele dagen, vasker ned huset, løper rundt og shopper, trener masse etc. etc. Og da ser jeg bort fra de som får svangerskapspenger fordi det ikke kan tilrettelegges selvfølgelig.
Jeg skulle så gjerne vært på jobb! Og føler jeg blir dømt litt på vegne av de som sykmelder seg fullt med utgangspunkt i småting.
Jeg håper og tror de fleste som er sykmeldte virkelig trenger sykemeldingen, men jeg må innrømme at jeg tenker mitt når 100% sykemeldte står og baker hele dagen, vasker ned huset, løper rundt og shopper, trener masse etc. etc. Og da ser jeg bort fra de som får svangerskapspenger fordi det ikke kan tilrettelegges selvfølgelig.
Jeg skulle så gjerne vært på jobb! Og føler jeg blir dømt litt på vegne av de som sykmelder seg fullt med utgangspunkt i småting.
Jeg håper og tror de fleste som er sykmeldte virkelig trenger sykemeldingen, men jeg må innrømme at jeg tenker mitt når 100% sykemeldte står og baker hele dagen, vasker ned huset, løper rundt og shopper, trener masse etc. etc. Og da ser jeg bort fra de som får svangerskapspenger fordi det ikke kan tilrettelegges selvfølgelig.
Helt enig i at det går utover de/dere som virkelig har behov for det. Jeg også tenker mitt når de trener, baker og står på hele dagen..Veldig enig i det du sier. Jeg følte med forhåndsdømt at jeg var sykemeldt siden jeg var gravid ikke sykemeldt siden jeg var syk. Heldigvis hadde jeg en arbeidsplass som tilrettela godt for meg, hadde hjemmekontor og fleksibel arbeidstid, jobbet mye på kveldene for da var jeg i bedre form.
Jeg ble så sint når jeg hørte om gravide som var sykemeldt og satt på kafé hele dagen! for jeg føler det er så ødeleggende for oss andre som ønsker å jobbe selv om vi er gravide.