Hva mener dere?

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Lillegutt hoster jo veldig og er nok litt sår i halsen! Ikke har han høy feber nå! Hvis han i det hele tatt har det... Ville dere latt han sove ute i vogna da han skal duppe? Er ca. -8,5 ute her nå!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hvis han ikke sover like godt eller lenge inne ville jeg nok kanskje gjort det ja. Han har jo sikkert godt av å få den hvilen han trenger om han ikke er helt i form? Og så lenge han ikke evt hoster mer om han kommer ut i kald luft da...Men han har jo ikke astma slik som min lille har, så det bør vel gå greit?
Det blåser vel ikke så mye heller der du bor?

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Hvis han ikke sover like godt eller lenge inne ville jeg nok kanskje gjort det ja. Han har jo sikkert godt av å få den hvilen han trenger om han ikke er helt i form? Og så lenge han ikke evt hoster mer om han kommer ut i kald luft da...Men han har jo ikke astma slik som min lille har, så det bør vel gå greit?
Det blåser vel ikke så mye heller der du bor?

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Han sover mye bedre ute! Brukte en god stund på å få han til å sovne i senga i går til duppen da han ikke er vant til å sove dupp der :p Blåser ikke noe særlig nei! Tror han trenger en god dupp ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ville lagt han ut så han får en god dupp:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hadde prøvd ute, er jo noen grader varmere oppi vogna;)

Kan jo hende den kalde lufta hjelper at han ikke hoster så mye.

Er enig med de andre. Hadde lagt han ut. :)

Her har.frøkna forresten.sovet inne fra om søndagen...
Sover i kjelleren, er ca 9 plussgrader der nede.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Back
Topp