Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *gismo*
Han MÅ jo ikke ha bilen, men det må jeg. Og jeg MÅ ikke ha tingene mine, men det MÅ han....
ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot
Han MÅ jo ikke ha bilen, men det må jeg. Og jeg MÅ ikke ha tingene mine, men det MÅ han....
Hvor lenge mener du at du skal få låne bilen hans da? På ubestemt tid? Eller har du en annen løsning om kort tid?
ORIGINAL: 999
Da bytter dere eller byttelåner. Enkelt og greit, skal han være vanskelig henter du også tingene dine. [;)]
ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot
Hvor lenge mener du at du skal få låne bilen hans da? På ubestemt tid? Eller har du en annen løsning om kort tid?
Det sier seg jo selv, MÅ jo vente på NAV. Og de er jo ikke av de kjappeste[:@]
ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe
tja.. han har ting han trenger i leiligheta si som egentlig er ditt (hvitevarer++) så da ser jeg ikke problemet med at dere byttehandler at han får bruke det og du får bruke bilen så lenge han ikke er avhengig av bilen. litt velvilje må man ha i et brudd.
ORIGINAL: Froskegele
Evt så henter du tingene dine, selger dem på Finn eller noe liknende, og kjøper deg bil for pengene [;)]
ORIGINAL: Insolita
Altså, om han MÅ låne tingene dine, så burde jo du få låne bilen...ellers hadde nå jeg henta tingene iallefall[;)]
tipper dere fixer dette om dere bare setter dere sammen å snakker litt..og forklar han dette med at NAV bruker laaang tid, å du ikke har penger..han vil jo sikkert deres beste for barnets del[:)]
ORIGINAL: Zol80
Burde jo ikke være så vanskelig hvis det bare er snakk om noen mnd til du får pengene fra nav. Dere må da kunne komme frem til en avtale hvis det ikke gjelder lenger.
vi er ganske gode venner...han trenger jo tingene mine, han har ikke råd å kjøpe inn alt på en gang...