hva mener dere?

Du får si at hvis han skal ha bilen, så tar du tingene dine.

Er jo som de fleste sier ikke hans problem at du ikke har bil og ikke ditt problem at han ikke har råd til nye ting.

Han MÅ jo ikke ha bilen, men det må jeg. Og jeg MÅ ikke ha tingene mine, men det MÅ han....

ORIGINAL: *gismo*

Han MÅ jo ikke ha bilen, men det må jeg. Og jeg MÅ ikke ha tingene mine, men det MÅ han....

Hvor lenge mener du at du skal få låne bilen hans da? På ubestemt tid? Eller har du en annen løsning om kort tid?

Da bytter dere eller byttelåner. Enkelt og greit, skal han være vanskelig henter du også tingene dine. [;)]

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Hvor lenge mener du at du skal få låne bilen hans da? På ubestemt tid? Eller har du en annen løsning om kort tid?

Det sier seg jo selv, MÅ jo vente på NAV. Og de er jo ikke av de kjappeste[:@]

tja.. han har ting han trenger i leiligheta si som egentlig er ditt (hvitevarer++) så da ser jeg ikke problemet med at dere byttehandler at han får bruke det og du får bruke bilen så lenge han ikke er avhengig av bilen. litt velvilje må man ha i et brudd.

ORIGINAL: 999

Da bytter dere eller byttelåner. Enkelt og greit, skal han være vanskelig henter du også tingene dine. [;)]

Ja, det er det jeg og mener og sier[;)] 

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Det sier seg jo selv, MÅ jo vente på NAV. Og de er jo ikke av de kjappeste[:@]

Da får du forsøke og forhandle med ham da. Går ikke det må du jo bare levere tilbake bilen og finne en annen løsning.

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

tja.. han har ting han trenger i leiligheta si som egentlig er ditt (hvitevarer++) så da ser jeg ikke problemet med at dere byttehandler at han får bruke det og du får bruke bilen så lenge han ikke er avhengig av bilen. litt velvilje må man ha i et brudd.

TAKK[;)] han har heller aldri vært særlig ivrig å kjøre stasjonsvogna, har bestandig kjørt guttebilen[8|]

Evt så henter du tingene dine, selger dem på Finn eller noe liknende, og kjøper deg bil for pengene [;)]

ORIGINAL: Froskegele

Evt så henter du tingene dine, selger dem på Finn eller noe liknende, og kjøper deg bil for pengene [;)]

Hadde jeg og tenkt å skrive [:)] Så kan han selge bilen og kjøpe seg det han trenger. Hvor mye er tingene dine og bilen hans verdt? Kan dere ikke selge til hverandre, så blir kanskje ikke mellomlegget så stort?

Jeg må jo ha tingene når jeg flytter for meg selv, så å selge de er uaktuelt...

Altså, om han MÅ låne tingene dine, så burde jo du få låne bilen...ellers hadde nå jeg henta tingene iallefall[;)]
tipper dere fixer dette om dere bare setter dere sammen å snakker litt..og forklar han dette med at NAV bruker laaang tid, å du ikke har penger..han vil jo sikkert deres beste for barnets del[:)]

Hvis han låner tingene dine bør jo du få låne bilen da når han alikevel ikke trenger den[8|]

ORIGINAL: Insolita

Altså, om han MÅ låne tingene dine, så burde jo du få låne bilen...ellers hadde nå jeg henta tingene iallefall[;)]
tipper dere fixer dette om dere bare setter dere sammen å snakker litt..og forklar han dette med at NAV bruker laaang tid, å du ikke har penger..han vil jo sikkert deres beste for barnets del[:)]

han er jo egentlig ganske snill, men er nok noen andre som sier ting til han....
Når han henter snuppa, kommer han med pickupen og tar stasjonsvogna[;)]
ja, hvis han skal ha den tilbake, tar jeg alt jeg har på en gang[;)]

ORIGINAL: Qualitas

Hvis han låner tingene dine bør jo du få låne bilen da når han alikevel ikke trenger den[8|]

ja, ikke sant[8|]

Burde jo ikke være så vanskelig hvis det bare er snakk om noen mnd til du får pengene fra nav. Dere må da kunne komme frem til en avtale hvis det ikke gjelder lenger.

ORIGINAL: Zol80

Burde jo ikke være så vanskelig hvis det bare er snakk om noen mnd til du får pengene fra nav. Dere må da kunne komme frem til en avtale hvis det ikke gjelder lenger.

vet ikke hvor lenge det tar på nav jeg..[8|] sendte papirene inn idag, utvidet BT, OS....

Du kan jo gå på sosialen å spørre om et billån. De gir lån opp til 20.000. De ser hva du kanbetale tilbake i mnd. Du trenger jo ikke å kjøpe en så dyr bil,jeg kjøpte en for 10.000 for tre år siden og den går enda uten at jeg har kostet på den noe videre. Kansje foreldrene dine kan hjelpe deg.

vi er ganske gode venner...han trenger jo tingene mine, han har ikke råd å kjøpe inn alt på en gang...

hvis han vil ha bilen sin tilbake,og vil "beholde" dine ting til han får kjøpt eget så er de tjo dårlig gjort av han.
da ville jeg ha pratet med han og kommet fram til en avtale.at dere byttelåner til den og den datoen eller til dere har kommet dere på stell........

Back
Topp