Hva mener dere?

Har to skatter:)

Betatt av forumet
Har prøvd å nattavvenne Malin, og nå spiser hun mellom 5 og 6 (ofte nærmere 6). Mener dere det er natt eller tidlig morgen? Når får dere små melk på morgenen?

Nå drev ikke vi med så mye avvenning. Så fort vi begynte med flaske på natta sov han lenger og lenger, og da den ble ca 4.30 - 5.00 så begynte vi å prøve med vann. Funka ikke det, så ga vi han litt melk, men mye mindre enn tidligere. Til slutt sov han til 06.00 og det var da ny morgentid... Nå derimot har han begynt å våkne på natta igjen, og vurderer å prøve med melk igjen i den tiden, for å se om han sovner i sin egen seng, og om han sover litt lenger...[&:]

Kommer litt an på når kvelden starter kanskje.
Her i huset er det morgen kl 6 [:)]

Når vi hadde avvenning fikk hun ikke pupp før etter halv 7...

For jeg ville at hun skulle skjønne at det ikke var mat på nattan når hun skal sove, og det er ikke morran før nærmere 7 [8|]
Sånn tenkte værtfall vi[:)]

Her får han mat når klokka har tippet syv. Det betyr ikke at han ikke våkner klokka seks og har lyst på mat, men jeg syns ikke at han skal ha før etter syv.

Eldste min valgte selv at morningen var før 6 i lange perioder. Fremdeles faktisk[:@] Men Nå får lillemann pupp rundt 5-6 og legges igjen. I dag sov han til 7. Og om dette fortsetter kommer jeg ikke til å gjøre noe mer med det.
Når jeg skal begynne å jobbe må jeg opp kl 6, så det er jo egentlig morran.

Back
Topp