Hva mener dere om...

Ulvemamma

hekta på forumet
Å lage Facebook profil til barn som ikke har fylt året en gang? Har lagt merke til at dette begynner tydligvis å bli vanlige. Selv er dette noe jeg aldri kunne tenke, da jeg ikke ser poenget i det i hele tatt...

Hva mener dere?:)

Ser heller ikke poenget. Er også skeptisk til for mye eksponering. Men det er vel nettopp dette de som oppretter en slik profil er ute etter

Er det ikke aldersgrense på facebook?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Var det jeg trodde også, men er vell fåtallet som faktisk følger det. Tror det er 16 eller noe

Var det jeg trodde også, men er vell fåtallet som faktisk følger det. Tror det er 16 eller noe

No er det 13:) eg syns det er helt teit at de kan finne på å lage til babyen sin... Meen har sett de som lager til hunden og så ingenting overasker lengre :p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

altså, en profil-profil, som i kan bli venn med på facebook? baby??? haha.. huff... jaja!! =P hva skal man si.. ? =P

Altså, jeg er så i mot det at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang!

For det første bryter det med facebooks regler om alder, for det andre så har barnet rett til privatliv. Jeg legger ut bilder av sønnen min på min profil, men begrenser hvem som får se bildene, slik at bare de helt nærmeste kan se dem. Har familie på vestlandet som setter veldig stor pris på det. Men egen profil får han ikke!

Jeg er veldig i mot det. Er også imot å legge ut bilder av barna på egen facebook side. Jeg kommer ikke til å gjøre det. Kommer til å sende bilder på mail til familie som ikke bor i nærheten. Tenker at barnet må få velge selv hvilke bilder som ligger på nett av de. Det mange ikke tenker på er at man gir fra seg alle rettigheter til bildene som blir lagt ut på facebook.

En jeg har på facebook men vanligvis ikke snakker så mye med har lagt ut bilde av den to år gamle jenta si I DUSJEN! Jeg klør etter å si noe, men hele familien hans har trykt liker og da tør jeg ikke..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

En jeg har på facebook men vanligvis ikke snakker så mye med har lagt ut bilde av den to år gamle jenta si I DUSJEN! Jeg klør etter å si noe, men hele familien hans har trykt liker og da tør jeg ikke..

Veeeeldig drøyt... Noen folk tenker seg utrolig lite om!!!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Åh kjære vene, noen mennesker tenker alt for kort... Har noen av de som liker litt dårlig privatinstillinger kan det der gå dårlig altså... Bilder på nettet kommer utrolig fort på avveie... :/

Jeg synes det er skikkelig skikkelig teit! For det første så er ikke en baby gammel nok til å ha en profil, for det andre så er det en baby som ikke har noen forståelse for verken facebook eller internett.

...dessuten hadde jeg fått en venneforespørsel fra en baby, tror jeg nok jeg hadde sagt fra i klartekst hva jeg mener om den saken.

Back
Topp